[SOLD] Tudor Black Bay Fifty-Eight / BB58

Gisteren in mijn hoofd gehaald dat ik deze wil flipperen.

agtmbomg

Vraag me niet waarom, want dat weet ik niet. Jawel. Ik weet het wel. Ik wil een electrische scooter :joy:
Hier kun je lezen waarom je deze wilt, en zie je gelijk wat een prachtig ding het is.

Merk & model: Tudor Black Bay Fifty-Eight
Diameter: 39mm
Uurwerk: Manufacture Calibre MT5402 (COSC)
Lugwidth: 20mm
Leeftijd: 27 Januari 2019 aangeschaft, volop in de garantie nog.
Conditie: Uitstekend. Hij is wel gedragen dus her er der wat onvermijdelijke “swirls” op de gepolijste zijkanten en de clasp, kleine wisselsporen achter de lugs. Dit is echter verwaarloosbaar. Zie pics. 9/10.
Toebehoren: Full set, inclusief factuur.
Ophalen/Verzenden: Ophalen regio Eindhoven, verzending op risico en naar keuze van de koper
Prijs: 2950 euro

Inruil: Enkel jonge full sets, in uitstekende staat en niet groter dan 40mm met ongeveer 2K cash-up van jouw kant zijn te overwegen. Ik ben best kieskeurig en weet heel goed wat ik wil, dus als ik niet hap dan ligt dat voornamelijk aan mij. Of aan jouw lelijke inruilert. :blush:

Priveberichten zonder een fatsoenlijke aanhef of ondertekening krijgen niet eens een reactie. Lowballers krijgen onherroepelijk een review in het groene deel.

Vanmiddag in het zonneke geschoten. Want zo ben ik. Als je goed kijkt zie je dat ik in mijn blootje was.

Vragen, opmerkingen of relatieadviezen graag via een PB. De in de advertentie vermelde informatie is zo volledig en secuur mogelijk, zet-en drukfouten voorbehouden. Extra informatie en meer foto’s zijn altijd verkrijgbaar. Dit is een privéverkoop, derhalve geen garantie of terugname. Eventuele verzending is altijd op risico van de koper. Hier is mijn Wall of Shame. Niets in dit topic mag zonder toestemming van TS worden gebruikt of vermenigvuldigd, maar voor een fles Cornet maak ik altijd een uitzondering. :v:

29 likes

Tot nader order gereserveerd :metal:

6 likes

Verkocht! Dank voor het podium HF :hugs:

1 like

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.