Sold Tudor Prince Date 74000N - van €1250 naar €1050

Te koop:

Merk en model: Tudor 74000N
Diameter: 34 mm
Leeftijd: ~2002-2003
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 11/2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Alleen horloge en reserveschakels
Verzendkosten of afgehaald: Incl. verzekerde verzending.
Conditie (krassen, werking etc): In nette staat gezien leeftijd. Wel kleine gebruikssporen en swirls op kast en band. Saffierglas krasvrij. Horloge loopt ook netjes op tijd.
Soort uurwerk en kaliber: Tudor gemodificeerde ETA2824-2
Vraagprijs: €1250 of een goed bod incl verz verzending.

Aangeschaft om voor langere tijd te dragen, maar pak toch liever de IWC en Nomos. Dus daarom gaat deze weer het huis verlaten.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

7 likes

Iets anders op het oog zoals gebruikelijk…:hugs:. Upje en prijs naar scherpe €1175 incl verz verzenden.

3 likes

Upje en prijs naar €1150 incl verzenden. Goed bod wordt eventueel overwogen.

2 likes

Goedemorgen!

Upje met extra foto. Echt een mooi horloge voor relatief weinig geld. Prijs naar €1095 incl. Misschien dat iemand de prijs in de titel kan aanpassen? En ja ik weet dat er per ongeluk een foto met een Nomos is toegevoegd… Scroll down voor de juiste foto!

9 likes

Weekend BF upje! €1050 incl verz lijkt me toch echt scherp… En een paar nieuwe foto’s. Kan iemand de prijs in de titel aanpassen?

3 likes

En verkocht binnen forum. HF bedankt!