SOLD : zeer mooie FARER Carter II GMT, bijna nieuwstaat, full set!

Met haast pijn in het hart laat ik dit ongelooflijk mooie en leuke horloge gaan. Reden: krijgt geen draagtijd door al het mechanische geweld in mijn horlogedoos. Dat is zonde van zo’n prachtig horloge, dus mag hij nu naar een andere liefhebber, het liefst binnen ons geliefde forum.

Voor informatie over het mooie Britse microbrand Farer (“British design Swiss made!”) verwijs ik je graag naar hun website, waar je ook dit specifieke GMT horloge terug kunt vinden. Zie hier: https://eur.farer.com/

Ik kocht dit prachtig chique afgewerkte en vrolijke GMT horloge drie maanden geleden in nieuwstaat hier op het HF van een gerespecteerd forumlid. Sindsdien heb ik het klokje slechts 3 keer gedragen, alleen om forum foto’s mee te maken. Horloge verkeert dus nog in een staat van bijna nieuw, zonder waarneembare gebruikssporen, ook geen desk dive sporen.

Dit chique horloge met frivole uitstraling heeft een Zwitsers Ronda quartz kwaliteitsuurwerk met GMT functie en datumaanduiding. De GMT wijzer kan volledig autonoom ingesteld worden, los van de uren of halve uren. Verder is het horloge 50 meter water resistant, heeft bol mineraalglas met saffier coating. De afmetingen van 39,5 mm diameter en 10 mm dikte maken dit horloge daarnaast geschikt om bij bijna iedere gelegenheid te kunnen dragen: business, pleasure en zelfs dress…
Het horloge heeft een snelwisselsysteem voor de bandjes, waardoor je binnen een minuut zonder gereedschap de banden kunt wisselen. Gebruiksaanwijzing zit erbij.

Dit horloge is op 22 januari 2018 aangeschaft en heeft 5 jaar garantie. Dus nu nog ruim 4 ½ jaar in de fabrieksgarantie. Het is de complete set, met mooie houten Farer geschenkdoos, omdoos, hangtag, stickers, boekje, Farer poetsdoek, gebruiksaanwijzing en ingevuld garantiekaartje.

De oorspronkelijke Farer rubber band wordt erbij geleverd; verkeert in nieuwstaat. Verder heb ik er zelf bij Farer de prachtige rode lederen band op de foto’s nieuw bij gekocht. Ook die is uiteraard in staat van nieuw en slechts 2 x gedragen (zie foto’s).

De prijs bij Farer voor dit horloge is 520 Euro en de rode lederen Farer band kost 50 Euro exclusief verzenden.
Mijn prijs is slechts 375 Euro, hetzelfde wat ik er een paar maanden terug voor betaalde, maar dan wel met de nieuwe rode lederen band erbij cadeau!

Specificaties:

1. Model: Carter II GMT black
  2. Diameter: 39,5 mm
  3. Bandaanzet: 20 mm
  4. Hoogte: 10 mm
  5. Leeftijd: is op 22-01-2018 nieuw aangeschaft. 5 Jaar garantie; nu dus nog 4 ½ jaar
  6. Aanwezigheid van papieren: complete set, houten doos, omdoos, hangtag, stickers, boekje, garantiekaartje, Farer poetsdoek
  7. Verzendkosten: wordt aangetekend verzonden per Post.nl, kosten koper
  8. Conditie van het horloge: in excellent mooie bijna nieuwstaat!
  9. Soort uurwerk: Swiss Quartz Ronda 515.24h
  10. Waterdichtheid: 50 meter
  11. Prijs: 375 Euro, exclusief verzendkosten voor aangetekend verzenden via Post.nl

Ophalen na persoonlijke afspraak of aangetekend verzenden via Post.nl

!Geen interesse in (in)ruil momenteel!

Vragen en opmerkingen uiteraard van harte welkom; wel graag alleen via PB.:slightly_smiling_face:

En hier nog een ‘wristshot’ aan mijn 20,5 cm omtrek pols:

Bedankt voor het kijken! :blush:

5 likes

GERESERVEERD voor enthousiast forumlid! :sunglasses::+1:

2 likes

!MAG OP SLOT! VERKOCHT aan enthousiast forumlid! Dank aan forumlid en aan het HF ! :blush::+1:

2 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.