Solliciteren wat draag je, je Submariner of je Swatch?

orc

2 likes

Maar ik zou mooi blijven waar je zit
Is er ook geen sollicitatie nodig
En een probleem minder
Zo opgelost
:grinning:

Treffend spiegelbeeld maar het lijkt me niet verstandig om zo boos te kijken tijdens een sollisitatie, ûh sollicitatie… :rofl:

:grinning::grinning:

De vraag stellen is hem beantwoorden; geen Sub dragen als je er zelf over twijfelt of het een goede keuze is.

99% kans dat de interviewer niks ziet, of zegt “gave klok” :stuck_out_tongue: maar als het je ook maar een spoortje twijfel geeft niet doen.

2 likes

66 likes

Haha, leuk, Jurk!

:grinning:

1 like

:rofl: :joy: …“helaas, u bent het niet geworden!”

1 like

Jawel.

Maar als je voor een baas werkt gaat er iets fout.
12uur is (dacht ik) de max per dag.

Mijn vrouw bijvoorbeeld. Die is vanmorgen om 5uur vertrokken en op dit moment nog niet thuis.
Ze vertrok 10min geleden vanuit haar laatste locatie 150km van huis.
Op de terug reis gaat het bellen enzo voor het werk door tot ze thuis is en de betaalde klok stopt… best wel wat uurtjes dus.

Haha was een grapje. Deze discussie is al erg vaak langsgekomen.

Ik heb met meerdere vrouwen samengewoond, maar ze hebben bij mij nooit inzicht in mijn financiën gekregen. Wat nodig is naar de gezamenlijke rekening, nog wat naar een gezamenlijke spaarrekening en voor de rest kun je lekker met je centen doen wat je wil. Hatseflats!

5 likes

Nog strakker dan dat!. 17jaar samen. Geen gezamelijke rekening of spaarrekening .

No way

2 likes

No shit. Je onderschat me.

Ik heb maar met één vrouw samengewoond, 16 jaar lang. Dan is op een gegeven moment inzicht in elkaars financiën onvermijdelijk. Een vast percentage ging naar de gezamenlijke rekening (meer van mij want ik verdiende meer), plus wat ik daarna overhield. Die laatste bijzin is de crux. Want toen zij er vandoor ging met een idioot, moest ik de helft van wat op die gezamenlijke rekening stond aan haar geven.

Ik kan niet ontkennen dat jouw methode intelligenter was, in hindsight.

(Ik realiseer me ineens hoe goed mijn avatar past bij een post als deze)

5 likes

Zit je in de goede salaris schaal. :wink:

1 like

Dat klopt.
Ik had opmerkingen verwacht in de trant van “dan doe je iets verkeerd”. Maar je trekt wel de juiste conclusie.

1 like

Overheid. :wink:

1 like

Ehm…

:upside_down_face:

2 likes

Ja hij had beter een Poll kunnen maken dan is er maar 1 keus die je maakt…

Voor iedereen die nog moet solliciteren. Dit kan geen toeval zijn. De ‘Februari sale’ nieuwsbrief van Aramar ploft zojuist op mijn digitale deurmat.

afbeelding

afbeelding

afbeelding

Keuze genoeg. En je wordt tenminste niet als rijke patser gezien. :joy:

4 likes

:stuck_out_tongue:

28 jaar al hier :rofl:

En inderdaad … weinig geheimen, ook op financieel gebied.

Allemachtig. Volgens mij is de mens niet gemaakt voor dit soort enorme relatiemarathons. Wat jij Han? Zou jij 28 jaar elke dag macaroni kunnen eten?