Beste medeleden,
De ultieme grail watch voor mij is de Rolex Submariner (116610LN). Momenteel ben ik horlogeloos, en hier baal ik zelf een beetje van. Het budget voor de submariner is er nog niet.
Nu heb ik een x aantal horloges gehad, en met name tudor. (Black bay line) Prima horloges voor het geld, alleen heb ik het gevoel bij een tudor alsof ik een Lamborghini huracan heb, terwijl ik een Lamborghini aventador wil hebben. Kort gezegd, het is het net niet voor mij. Herkent iemand van jullie dit?
Nu wil ik graag een step up maken, waarbij ik niet al te veel geld verlies voor mān grail watch (tijdelijke oplossing voor mān horloge loze probleem). En ben ik aan het twijfelen om een Rolex Airking (116900) of een explorer 214270 aan te schaffen voor dagelijks gebruik.
Nu heb ik helemaal geen ervaring met het aanschaffen van een nieuwe Rolex. Ik was benieuwd hoe dit gaat bij de AD, zit er nog een kans in dat je korting kan krijgen bij een nieuwe explorer of een airking? En ik zou graag ook een x de rolex AD experience willen mee maken. En hoe zit dit belasting technisch in elkaar ?
Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik precies wil.
En hiermee bedoel ik te zeggen:
Zouden jullie nog een tijdje met de huracan willen rondrijden, of een andere tijdelijke oplossing. of gewoon sparen voor de grail?
Ik hoor graag jullie mening hierover