Speciale dial? Rolex

Beste mensen.

Ik ben zelf redelijk thuis in rolex. Maar zelfs deze dial ken ik niet. Ook internet en contacten leveren niks op. Wellicht een leuk onderwerp? Of gewoon een ordinaire redial.

1 like

Iets uit het midden-oosten vermoed ik iig

2 likes

Iets van de Sultan of Swing?

Maar even serieus. Deze dials komen inderdaad vaak uit oliestaten met te veel geld. Het zijn custom dials.

2 likes
1 like

Er lijken toch best wel wat exemplaren van te bestaan, ook in verschillende variaties.

Als je op ‘the saudi fund for development rolex’ /afbeeldingen Googlet kom je er behoorlijk wat tegen.

Nog nooit deze variant gezien. In ieder geval wel erg lelijk.

3 likes

Top! Jullie zijn beter met het www dan ik :+1:

is denk ik een custom dial, je hebt aparte bedrijven die dat voor je kunnen doen, als je maar genoeg geld meebrengt. heb je wel een heel persoonlijke klok als sjiek-zijnde

1 like

Een redial kan iedereen doen. Maar de vraag is…heeft Rolex dit zelf uitgebracht voor een paar sjeiks met muchos dinero’s in ruil voor een investering met muchos dinero’s?

Ownee dat kan niet, het is een stichting. Voor een schenking dan. Van muchos dinero’s. Ik denk het laatste.

Deze zijn wat bekender, Saudi military dials

2 likes

Ik neem aan dat er in de corporate tree vast wel iets zit waarin je kan investeren :stuck_out_tongue:

Volgens mij is het “niet- belasting betalen” al ruim voldoende om de zakken heerlijk vol te hebben. Ook al zijn ze dan een non-profit hè :sunglasses:

1 like

Doen ze goed daar in Zwitserland :slight_smile:

1 like

wellicht niet het juiste topic maar ik ben opzoek naar welke dials beschikbaar zijn op welke rolex modellen. Ik kan mij heugen dat hier een tabel van was, kan iemand mij helpen?

Misschien helpt onderstaande?

Da’s wel een mooie !

1 like