Specter

Ik heb positieve ervaringen met deze verkoper.
Neemt bijzonder veel tijd om vragen te beantwoorden. Zet geen druk en blijft uitermate vriendelijk en beleefd. Komt zeer betrouwbaar over. Staat open voor suggesties etc

De uiteindelijke overdracht ook perfect verlopen, netjes verpakt etc.
Horloge is zoals besproken en beschreven!

2 likes

Ik heb aan Specter een Christopher Ward horloge verkocht. Was prettig zaken doen. Snelle afhandeling en afspraken worden goed nagekomen. Helemaal goed!

Heb van Specter @Specter twee Breitling schakel overgenomen. Uitstekende communicatie, snelle verzending en prachtige schakels. Kan Specter als verkoper van harte aanbevelen :+1:

1 like

Fijne en snelle deal gemaakt met @Specter. Sympatieke en enthousiaste horloge-liefhebber.
Zeker een aanrader​:+1::+1:

1 like

Mooie winder overgenomen van @specter. Geheel volgens afspraak en bomb proof verzending.

1 like

Horloge verkocht aan @Specter. Prima communicatie en betaling. Voor herhaling vatbaar!

Veel plezier ermee!

1 like

@Specter Ik wens je veel draag plezier met de Nomos Tangente 35mm.

Het was fijn zaken met je te doen, snelle correcte en prettige communicatie :+1:

Horloge verkocht aan @Specter. Ook dit keer een zeer plezierig contact, net bod, snelle betaling en een leuke ontvangst melding. Kan Specter wederom van harte aanbevelen. :+1:t3::+1:t3:

1 like

Hier ook een prettige ervaring met @Specter. Een echte, lekker makkelijke HF deal. Veel plezier met het horloge!

Horloge gekocht van @Specter. Helemaal prima. Mooi horloge en de volgende dag al goed verpakt in huis. Aanrader.

1 like