Spectre

Een horloge van @Spectre overgenomen. Solide verpakt, extra nato bandje en een leuk handgeschreven briefje. Erg leuk!
Vlotte communicatie en advertentie komt precies overeen met wat hij verkoopt.
Lars, bedankt!
Aanrader!

2 likes

Net horloge van spectre overgenomen! Zeer netjes verpakt plus extra banden! Vlotte communicatie! Een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @Spectre, top gegaan. Goede en snelle communicatie en afspraken, alles werd nagekomen. Kun je blind een horloge aan verkopen.

1 like

Een paar dagen geleden een prachtige SKX009J van Lars @Spectre overgenomen, en vandaag is ie, bomvrij verpakt, en voorzien van een leuk handgeschreven briefje bezorgd.

Uitstekend sympathiek contact,alles precies als omschreven, en vliegensvlugge “service”, kortom, een aanrader!

Thkz Lars!

1 like

Mooi suede bandje overgenomen van @Spectre. Snelle duidelijke communicatie, en netjes verzonden. En ook een leuke persoonlijke touch met het handgeschreven begeleidende berichtje!

1 like

Bandje van Lars, @Spectre overgenomen.
Super snelle communicatie. En ontvangen zoals beloofd.aanrader!!

1 like

Leuk klokkie gekocht van Lars, hele vriendelijke kerel, erg behulpzaam en heeft zelfs de moeite genomen om een leuk geschreven briefje achter te laten. Verder was alles precies zoals beschreven en hoop ik dat ik in de toekomst weer iets van Lars kan kopen.

2 likes

Gisteren een horloge verkocht aan Lars. Perfect verlopen! Lars communiceert prettig, is enthousiast en komt zijn afspraken stipt na. De verkoop was dan ook snel rond. Kortom: aanrader! Bedankt @Spectre :+1:t2:

1 like

Twee bandjes van @Spectre overgenomen. Prijs was top en de bandjes zijn nog als nieuw. Kreeg er zelfs een super aardig handgeschreven briefje bij met complimenten!

10/10!!

1 like

bandje gekocht van Lars. snel en duidelijk. verkoopt precies hoe hij het heeft omschreven. :+1:

1 like

Hier ook een goede ervaring. Ook een bandje overgenomen.
Vriendelijk en helder, perfect.

1 like

Martini Racing NATO gekocht van @spectre ,

Super afhandeling, snelle verzending en perfect verpakt

Lars bedankt en ik raad handelen met jou van harte aan

2 likes

Een nieuwstaat Steinhart GMT overgenomen van Lars. Horloge loopt erg nauwkeurig. Vlotte communicatie. Goed verpakt. En een zeer nette prijs.
Lars bedankt !

1 like

Van de week een prachtige Sinn 556i over mogen nemen van @Spectre :+1:
Zoals het hoort, het was erg fijn zaken doen op deze manier.
Communicatie was vlot en helder, verzenden idem dito.
Het horloge was goed verpakt en geheel als omschreven plus een extra nato erbij.

Een liefhebber en een aanrader om zaken mee te doen.

Nogmaals bedankt Lars!

1 like

Bandje en buckle van @Spectre overgenomen, snelle communicatie en levering: top!

1 like

Mooie band van Lars gekocht, uitstekende communicatie. Daar wordt je blij van. Graag een volgende keer weer @Spectre

Groet Cuno

1 like

Prettige handel met @spectre

Climmerick:
Een product, zoals beschreven stond,
En het razendsnel verzond,
Maakt dat door deze geheim agent,
Bij velen van u bekend,
ik een mooi bandje om james-BOND.

2 likes

In lijn met het bericht van @Climholland

De zon schijnt, maar nóg opgewekter
Werd ik van mijn deal met @spectre
Die kon gewoon niet perfecter.

2 likes

Ik kan Spectre zéér aanbevelen.
Goede en snelle communicatie, netjes ingepakt en aardige vent.
Voor herhaling vatbaar!

1 like

Bandje overgenomen van @Spectre. Snel verzonden :+1:
Aanrader dus.

1 like