Speedmaster 145022 pre moon tropical serviced Prijs is Vast

Te koop en NIET te ruil (dus ook niet ; ik probeer het toch !):

Merk en model: Omega Speedmaster
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1970 volgens uurwerknummer
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): dec 2023
Factuur en/of certificaat: neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: optie
Verzendkosten of afgehaald: afhalen heeft de voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed en geheel geserviced met behoud originele kroon, drukkers en glaasje
Soort uurwerk en kaliber: cal 861

Voor de liefhebber, een 145.022 – 69 Pre moon met Tropical of Chocolate wijzerplaat en een mooie DO90 . Volledige service juli 2024 door Omega uurwerkhersteller. Topstaat. IYKYK.

De specs volgens Moonwatch Only ;
Kroon A2
Crystal A2
Wijzerplaat C1 step vrijwel perfect , alleen sleepsporen rond de center pinion maar daar zit de uurwijzer overheen :slightly_smiling_face:
Bezel B1 DO90 / Dot Diagonal 70 / DON
Caseback A4
Band 1175 met 633 end links met gebruikssporen

Kast heeft scherpe lijnen en een intacte bevel. Kleine krassen op de lug linksboven, .zie de foto en overige foto`s voor de staat. Wijzerplaat heeft full lume en tritium wijzers, alleen de lange secondewijzer is een nieuwe drop-end met luminova. Verder alles origineel.

Uurwerkservice was € 2000,- ( met kopie servicebon ) + de tropical plaat + priceguide van Speedmaster101 in deze staat maakt een prijs van € 9.500,- voor een zorgeloos te dragen Speedmaster. 3 ATM getest

Optie ; De afgebeelde periode correcte doos en boekjes kosten € 300,- .
Vraagprijs: 9500,- voor horloge met band

Plaatjes ;

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

35 likes

6 likes