Speedmaster 60 jarig jubileum: Allemaal samen!

Hallo / goedenavond iedereen !

Deel uw Speedmasters op de poster. Kunnen we het volledig voltooien :heart_eyes: ? Het zou te gek zijn :rofl: ! Laten we proberen het te doen :yum:

Ik denk dat het heel moeilijk zou zijn, maar we kunnen het altijd proberen :yum:.

6 likes

Ik heb ooit een mark 4.5 gehad, staat niet op de kaart!!??

Groeten
Rutger

1 like

[quote=“Redrooster, post:2, topic:258542, full:true”]
Ik heb ooit een mark 4.5 gehad, staat niet op de kaart!!??

geen Lingo

2 likes

Is slechts een kleine selectie van alle Speedmasters die er uit zijn gekomen, vooral wat limiteds. De meest recente Moonwatch, waar nu iedereen mee rondloopt, deze…

… staat bijvoorbeeld niet op deze poster. Da’s best jammer.
Misschien toch maar het ‘Moonwatch Only’ boek kopen? :wink: Kan iedereen meedoen, want daar staan ze echt allemaal in. Althans, tot eind 2019 (als je de derde druk hebt).

5 likes

De nieuwste speedmaster limited editions staan er niet op!!!

2 likes

Dat zeg ik. :sunglasses:

2 likes

Anyhow, mijn speedy staat niet op de poster maar ik post hem toch maar :slightly_smiling_face:

9 likes

Dan gaat het wel heel erg op dit topic lijken:

:wink:

1 like

Wow :heart_eyes::star_struck: ! Ik hou zoveel van haar. Gefeliciteerd :+1: !

1 like

True, maar als we nou proberen zo veel mogelijk verschillende Speedy’s hier te krijgen (dus geen dubbele) dan is het toch wel een beetje anders :slight_smile:

Bedankt!

Is het een hem of een haar?

Ga jij het modereren (in de gaten houden)? Ik zou zeggen, alles naar Speedmaster Only … daar is dat topic voor. :wink:

Bingo toch? :thinking:

Als dit nou een soort limited edition speedmaster only wordt?

Maar ja, bijna alle speedys zijn limited edition dus daar schieten we ook niks mee op…

Ik vind het allemaal mooi, maak voor elke Speedmaster (serie) maar een apart topic.
Toedels! :sunglasses:

2 likes

Kan alletwee.
Technisch gezien is in beide spelletjes (Lingo & Bingo) sprake van een kaart.

De term ‘Geen Lingo/Bingo’ of ‘staat niet op de kaart’ kan dan ook gedurende het spelen van beide spelletjes gebezigd worden.

:sunglasses:

1 like

Ooooh toodles!!!

1 like

de poster gaat over de 60ste verjaardag sinds 1957 dus als je eerst effe rekent :thinking: weet je dat de poster hoe oud is ?? :clap::smiley:

Oud :grin:

:rofl::yum:

1 like