Spring bar tweezers

Voordat ik ga rondshoppen toch hier even een poging wagen. Er zijn hopelijk misschien wat mensen die er eentje in al hun enthousiasme gekocht hebben, maar in de praktijk er niks mee doen.

Heeft iemand toevallig ergens een spring bar tweezer liggen voor een aardig prijsje?

Ik hoor het graag en alvast bedankt HF.

Eventueel linkjes van betrouwbare (Nederlandse) webshops dan?

Hey, @JuKo
Ik heb er nog een liggen volgensmij, of ben je al geholpen?

1 like

Hoi @Otis,

Nee nog niet. Ik stuur je een PB!

Pending!

Ook in de markt voor dergelijke tweezers. Mocht je iets te weten gekomen zijn (of Otis er twee hebben liggen) hoorik het graag! :slight_smile:

1 like

Zal ik het topic anders straks open houden voor je @AlexisB?

1 like

Zou super zijn, dank je! :slight_smile:

1 like

De spring bar tweezer heb ik ontvangen van @Otis. Het topic laat ik open staan voor AlexisB.

1 like

Bedankt! En fingers crossed dat er nog iemand eentje heeft liggen :slight_smile:
Ook benieuwd naar welk merk/model jij nu binnen hebt en wat je ervaringen ermee zijn!

Het is even wennen en leren om er mee om te gaan, maar ik krijg in ieder geval de end links nu recht tussen de lug, dus daarmee voorkom ik al de meeste krassen :slight_smile: Ik heb deze mogen overnemen en is van het merk Bullongè

1 like

Dat merk heb ik inderdaad al zien passeren, echter ook niet of moeilijk in EU verkrijgbaar. @Otis weet je nog waar jij de jouwe kocht?

Yes @AlexisB

https://www.watch-tools.de/leather-straps/bracelet-tools1/federstegpinzette-bullong-7825-mit-wechselgabeln.php

Deze heb ik ook bekeken. Wat is jullie indruk van de kwaliteit? Net zo goed al Bergeon?

Weet ik niet. Heb nooit de Bergeon zelf in handen gehad. Hij doet goed z’n werk hoor. Check wel met bestellen welke vorkjes erin hangen.

1 like

Thanks Otis!

Op Esslinger vind ik de Bergeon 7825 in korting voor $125.
Op eerste zicht een klein verschil met de (wellicht kwalitatieve) ‘namaak’ van Bullongé. Maar na verzending en douane/importkosten wellicht alsnog een stuk duurder…

Op Amazon.nl ook enkele china nepperds gevonden. Misschien eens bestellen met retourmogelijkheid om te zien of dat de job kan klaren…

Vriendelijke waarschuwing aangaande merk wat aantal x benoemd is hier:

Bedankt om even te linken, nuttige info! Ik kijk sowieso eerder naar tweezers dan pliers. En blijf wellicht weg van watchtools…

1 like

Sowieso het devies. Ik moet nog naar Rosdorf rijden omdat de schwanz niet meer reageert op m’n mails na het versturen van de retour…

Mwah ik weet het niet hoor. Die pincet die ik gekocht had is echt niks mis mee in kwaliteit. Vervelend dat jij het anders ervaren hebtX Maar goed, hoe dan ook: Succes met rellen in Duitsland :slight_smile:

1 like