Squale GMT Pepsi 30 Atmos - Jubilee - Full Set

Te koop:
Een prachtige Squale 30 Atmos GMT op jubilee. Loopt zeer strak! Laat maar weer zien waar Squale voor staat. Ceremic bezel insert, komt op mooie originele Squale Jubilee met geschroefde pinnen voor makkelijk in te korten/verlengen van de band, dikke Superluminova, en met de Mercedes uur en minuten wijzers. Prachtige goude gilde opgelegde indices. Word niet meer gemaakt in deze configuratie. Soms lijkt het alsof er geen glas aanwezig is in dit horloge, echt prachtig afgewerkt. In zeer goede staat. Met extra luxe tropic rubber strap. Spaarzaam gedragen in roulatie. Door uitbreiding van de collectie moet ik van mijzelf een aantal horloges wegdoen, maar bij deze heb ik echt twijfels :thinking:

Merk en model: Squale 30 Atmos GMT Y1545
Diameter: 40mm
Leeftijd: 6-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 10-2020
Factuur en/of certificaat: Complete set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, doos, watch roll, tag, extra schakels, warranty card, boekje, extra luxe rubber tropical strap
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen of verzenden. Verzendkosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, met blote oog weinig te zien. Paar veegjes op de sluiting.
Soort uurwerk en kaliber: ETA Swiss automatic movement 2893-2 die zeer strak loopt op de pols.
Vraagprijs: Een zeer scherpe €685 !

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

4 likes

€650 voor deze prachtige GMT !

2 likes

Doe een bod en draag deze in je herfst vakantie!

1 like

€645 !

1 like