Squale HFLE2024 1545 Ice Blue No Date

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:

Merk en model: Squale 1545 Ice Blue No Date (HFLE2024)
Diameter: 40mm
Leeftijd: 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja
Verzendkosten of afgehaald: Afhalen in Scheveningen
Conditie (krassen, werking etc): paar keer gedragen, foto’s vertellen het verhaal.
Soort uurwerk en kaliber: Squale 1545 || Squale Official Website

Deze HFLE is op 6 belangrijke punten uniek en wijkt dus af van de standaard 1545 Grey.

Deze zijn als volgt:

Wijzerplaat: Deze is ijsblauw met een sunburst afwerking in plaats van grijs, met een speciale
verwijzing naar HFLE 2024, in het oranje.
Datum: Om mooie balans in het ontwerp te behouden, hebben wij gekozen voor het weglaten van
het datumvenster.
Bezel & hands: De ceramische grijze bezel heeft een witte lumepip en de wijzers zijn tevens wit.
Dit in plaats van faux-patina en een oranje punt op de secondewijzer.
Saffier: Het platte saffierglas is aan beide kanten ontspiegeld met anti-reflectieve coating voor
een optimale afleesbaarheid en zicht op de bijzondere wijzerplaat.
Gravering: Elk horloge wordt aan de achterkant voorzien van een uniek serienummer (nummer
xxx van xxx, met een minimale oplage van 25 en een maximale oplage van 150).
Certificaat: naast de garantiekaart ontvang je ook een HFLE 2024 certificaat.

Ik verkoop hem zowel de stalen als de rubberen band die beiden op de foto’s te zien zijn.

Hij was met alleen staal € 825,-

Ik bied hem aan voor € 799,- inclusief de rubberen band er gratis bij.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

19 likes

Up

2 likes

Upje! Bieden mag uiteraard!