Squale only 🦈 (Deel 2)

The Squale Matic is one of my favourites (it is also only a few months old). However my other favourite is the blue stingray. Will post a photo shortly.

3 likes

The Blue Stingray. The amazing strap pares well with the blue sunburst dial.

15 likes

Awesome combo :+1:t2:

You got some really nice Squales there, man! Welcome aboard! :ocean: :shark: :+1:

3 likes

Yes, #SqualeVrijdagmiddagborrel begint voor mij pas net, @junior en @Thijs82. Trek net pas m’n eerste open. :grin:
Moest zelfs eerst nog even nieuw bier inslaan, zelfs. Maar we hebben voor de rest van het weekend weer genoeg! :wink:

Anyway, een heel fijn weekend voor iedereen en proost, he! :beers:

Overigens gebeurt er toch wat aan het bandenfront. Ik ontving van de vrienden van PostNL een betaalverzoek inklaringskosten: 23,32. Nou ja, meteen maar even betaald. Dus we gaan het zien. Gaat om 3 van deze dingen, dus.

Haha,
YARN | | | Video gifs by quotes | 8cbddf02 | 紗

5 likes

Zoals je weet zit ik al een paar dagen met mijn neus tegen de etalageruit van Q om een Griekse zeegodin te bewonderen. Die blijkt overigens op dit moment niet haalbaar, ik kom nog zo’n 200 euro tekort (… Rolex schrijfmapje kopen? :sunglasses: ). Niet belangrijk verder, maar bij mijn dagelijkse rondje langs de velden kwam ik vandaag ook de COSC tegen.

Ben je (nog) op zoek naar de 1521 COSC, die staat nu te koop bij de Q-watches.
Sla je slag. Ze zijn bijna nergens (meer) te vinden.

Dit lijkt de aankooptip van de dag … :partying_face: :beers:

:joy:

4 likes

Met deze ben je inderdaad wel een baasje in Squaleland! Zijn echt heel bijzonder en zeldzaam. :open_mouth:

Helaas is bij mij het horlogepotje ook nog (bij lange na) niet goed genoeg gevuld om 'm te kunnen wegkapen. Hoop dat iemand hier op HF 'm wegsnatcht!

7 likes

Jay or nay
Sailcloth met blauwe stiksel ?

7 likes

Ik vind dat ie 't wel kan hebben. Maar ben toch meer van de tropic.

2 likes

Polleke!
:arrow_down:

  • jay
  • nay

0 stemmers

Zelf ook meer een liefhebber van de Squale (new) tropic, maar 't ken best! Fraaie combi.
Ik stem daarom “jay” … :sunglasses:

2 likes

Bedankt voor t ’ polleke ’ maar toch …


Op een old style Tropic gezet :grin:
Het kan wel dat blauwe stiksel maar vindt dit toch mooier , en dit bandje draagt zoooo lekker .

8 likes

Super comfortabel en ook erg mooi, vind ik in ieder geval.:slight_smile:

2 likes

giphy

3 likes

Is dat ook een Artem strap?

2 likes

Nu ook op staal! :shark:

Keurig en snel geleverd door q-watches. Zelf aan het kloten geweest om hem passend te krijgen. Inmiddels al het gereedschap in huis, dat is nooit weg. Maar het resultaat mag er zijn! Super blij mee en nu lekker wisselen bij gelegenheid.

Fijne avond allemaal!

15 likes

Heel gaaf, op BOR!
Ook wel benieuwd hoe ie er op een tropic uitziet. Voor de zekerheid alvast een besteld, in deze maat. :sweat_smile:

Nee, Ali . De tropic is van Baltic.

1 like

Whoehahha

1 like

Oh jee. Kast nog heel? :wink:

Zeker!
Staat 'm goed, ook omdat het mooi aan lijkt te sluiten op de kast. Top.

Ik heb zelf ook een BOR geprobeerd op een eerdere 1521, dat vond ik toen geen succes. Met name vanwege het ontbreken van een mooie aansluiting op de kast, wat ik wel echt graag zie bij een stalen band.

Is 't net niet hè … :sunglasses:

4 likes

Tja :roll_eyes: klopt

2 likes