Squale only (Deel 1)

Ik verwacht ook gewoon dat er een kwart bijkomt, maar ik heb eerder gelezen bij een aantal leden dat ze geluk hadden en/of de aankoopprijs op papier wordt verlaagd.

Ik ga voor mijn guilty pleasure en wil de 1521 pvd. Heb ooit een turtle pvd gehad en behoorlijk spijt dat ik die heb verkocht. Wilde altijd al een 1521 proberen en ga dit dan maar combineren met de pvd kast :sunglasses:

2 likes

Ik zeg doen! :sunglasses:
PS Wat een ‘slaapmuziekje’ onder dat filmpie. Pfff.

4 likes

Dan kijk ik het vanavond voor het slapen gaan :smirk:. Zie net op gnomon dat ie out of stock is :face_with_symbols_over_mouth:.

1 like

Dat is zuur! Nergens anders te krijgen?

Zelf heb ik al heel vaak een pvd of dlc horloge overwogen. Toch nooit gekocht. Ben altijd bang dat de coating niet heel duurzaam is en een carbon horloge bv een betere keus is. Vind zo’n zwarte kast wel leuk!

Squale.de een optie?

Heb je deze in het blauw van @HeinW al gezien? Klik!

Vind dat wel een gaaf ding. Gewaagd dat wel, maar volgens mij best wel bang for the buck [of hoe men dat ook zegt]. Hij is me aangeboden maar ik vond zelf de 1521 meer passend bij mijn smaak.

2 likes

Vlak voordat ik op Betaal klikte voor de Onda heb ik die nog wel overwogen. Als de kast volledig zwart was geweest had ik misschien anders gekozen :innocent:

2 likes

Ik was bang dat een Carbon horloge “plastic” zou aanvoelen, maar toen ik hem in het echt zag was ik om. Hij is ook niet heel licht, caseback en bezel zijn wel van staal, en uiteraard heeft het uurwerk ook gewicht.
Het grote voordeel tov pvd coating is natuurlijk de krasbestendigheid.

10 likes

Dat is denk ik wel een dingetje bij mijn NA.

Deze glimmert lijkt me nogal gevoelig voor krasjes enzo. Gelukkig ben ik over het algemeen best wel voorzichtig, maar toch … :wink:

Mooi hè? Blij mee!

20 likes

Ook al gekeken, is daar nog wel op voorraad, maar als echte Hollander hoop je toch dat de belastingdienst zit te slapen. Scheelt toch weer een paar centen :sweat_smile:. Heb in Singapore gevraagd wanneer ze weer binnen komen, ff afwachten.

Heb deze wel serieus overwogen, maar ik heb al zo lang mijn zinnen gezet op die pvd. Met olijf groene band of bruin suède :heart_eyes:

De pvd kast van mijn turtle was behoorlijk duurzaam. Aantal keren een hartverlamming gehad, maar er is nooit een kras op gekomen of een stukje uitgeslagen.

3 likes

Ja, dat vind ik niet zo’n probleem, thanks voor alle info!

Ja, heel tof :+1:

1 like

Haha ik bied je heus geen rommel aan😉

Maar idd, erg mooi!

1 like

Deze band is inderdaad welke echt heel gaaf! Ik ben zelf echt geen fan van coatings, maar zo op deze foto is het wel een plaatje!

2 likes

Oh maar dat beweer ik ook nergens, in tegendeel ik was juist reclame voor je aan het maken. Het is een prachtig horloge! Het verhaal van de krasjes ging over mijn eigen nieuwe aanwinst. Die lijkt me er best wel gevoelig ervoor. :sunglasses:

1 like

Rubber draagt toch lekkerder dan een stalen band met zomerse temperaturen.:sun_with_face:

1 like

Dat denk ik ook! :sunny:

Maar even wat anders, de rubberen band bij mijn 1521 is ontzettend gaaf maar jeetje … hard! Ik bedoel, weinig flexibel. Geldt ook voor de keepers. Zou dat nog beter worden met dragen of moet ik daar even wat voor verzinnen?

Ik heb al een tropic die op zn baasje wacht :stuck_out_tongue:

Was een grapje😉 ik vind het inderdaad juist fijn dat je hem onder de aandacht brengt

1 like

Daar was ik ook altijd bang voor maar dit is de oplossing. Werkt echt fantastisch! Doe je voordeel ermee.

1 like