Squale only (Deel 1)

Deze ademt voor mij ook meer een GMT uit, heeft meer met de kleurstelling te maken (zegt een stemmetje in mijn hoofd).

Maar hoe dan ook zijn het voor mij echt kasten van duikers. Maar da’s te verwachten natuurlijk.

3 likes

Maar wat vind jij dan van de Rolex GMT master II?

Ik vind dat groen overigens echt een duiker kleur, eens.

1 like

Naast de Polar vind ik dat een van de leukere moderne Rolex modellen maar ook bij master II krijg ik een sterke duik “vibe”.

Ik denk dat dat ook aan de kast ligt.

Overigens is een vintage Rolex Pan Am helemaal kwijlen maar ver buiten mijn bereik.

2 likes

Zit zo is dit topic door te scrollen. Vind het best stil hier. Dacht dat er meer squale’s waren… Als ik internet open, YouTube voornamelijk word ik er mee dood gegooid haha.
Hier even een snelle pic

7 likes

Er zitten er genoeg hoor. Maar de meeste 1521’s komen maar buiten bij de eerste lentekriebels :yum:

2 likes

De Squale, andere doen mij weinig.
Misschien volgend voorjaar weer eentje aanschaffen.

De ex.

9 likes

Voor mocht er nog bevestiging van mijn stelling nodig zijn :joy:

Zeker doen PLP

1 like

Ja de blauwe glimmende 1521 zit ook al een tijdje naar mij te lonken … Maare even rustig aan … rustig aaaaaan!

Combi is echt geweldig, topper dit!

2 likes

Meh. Dat ze maar eens kappen met hommages.

3 likes

Vanavond om 19.00 uur de release van een nieuwe serie “The tribute”. Ik ben benieuwd.

1 like

Oke. Ben benieuwd…

Ik haak af. Dit horloge is een beetje te ambachtelijk afgewerkt. Check die uitlijning op de dial of bezel at 12. :dizzy_face:

Godsamme dik 3k :joy: en weinig vernieuwends. En 22mm lugs. Godsamme. Wat. Stom.

100% die nieuwe Doxa.

1 like

Kolere wat een scheve shizzle, zou marketing afdeling van Squale dit niet (moeten) opvallen?

Nee dit is niet echt dat je zegt van… Hebben.
Zou die foto niet een vertekend beeld geven?
Kan toch niet zn mediafoto!

Ik weet niet. Volgens mij zijn ze er zelf behoorlijk fier op. :roll_eyes:

“To celebrate a chapter of prestigious records and the supply partnership“

Maar als ik dan kijk naar de foto’s denk ik, hoe krijgen ze dit geproduceerd anno 2021. :grimacing:

2 likes

Ik draag de mijne met zeer grote regelmaat. Zelfs vaker dan mijn 90’s Breitling of Meistersinger.

Edit: oude foto :blush:.

7 likes

Cool en simpel ontwerp. Vind ‘m vet, niet vernieuwend.

Maar hallo:

:joy: