Squale only (Deel 1)

Ah, een van de weinige brushed exemplaren :thumbsup:

Dat ziet er toch aardig gepolijst uit?

look again :wink:

Morgenavond komt mijn blauwe unpolished 1521. Zit al steeds op de DHL site te kijken. Kan niet wachten.

3 likes

Die zie je hier ook niet zo dikwijls verschijnen. Het zou ook mijn keuze zijn, ben benieuwd!

Mijn fout, Ik las in ā€œblastedā€ ipv van brushed. Ik wist niet dat die ook bestonden. Iemand die hier wat additionele plaatjes van heeft?

die bestaan ook niet :wink:

die heeft alleen @kreuzen1

het is een mod :smiley:

1 like

Dat verklaard een hoop, is de chapterring ook gebrushed?

nee, alleen de buitenzijde, en volgens mij (maar ik kan er naast zitten) alleen de bovenzijde van de lugs

1 like

Inderdaad alleen de bovenste lugs

Heb je dat zelf gedaan of ergens laten doen?

Dit vind ik toch een van de tofste Squales.

Had zelf de 1521. Verkocht en nog geen seconde gemist om eerlijk te zijn.

1 like

DHL was onderweg. Even gebeld naar huis maar ze besloot even snel een boodschap te doen. Weer een dag langer wachten.
https://cdn.meme.am/instances/69763040.jpg

Oops kleine rectificatie. Gebeld met DHL en Squale had mijn straatnaam als achternaam genoteerd. De email wisseling met squale was ook al onbegrijpelijk. Lijkt wel of er niemand is die Engels spreekt daar. Hopen dat morgen alles goed komt.

Hij is binnenā€¦Heel mooi.


En een hele mooie bandenswapper. Heb van de teruggave van mijn Nep G-Shock verhaal even wat banden ingeslagen. Die zijn ook onderweg.

10 likes

een zwarte mesh?? te koop bij squale duitsland. :sunglasses:

Hier ook een kleine verzameling Squale modellen.

De HFLE

Een NOS 1515-005 (met rammelband)

Een 1553-020

Een Tiger

En nog een oude ā€œSquale by Melpierā€ die TLC nodig heeft

7 likes

De PVD versie heb ik een tijdje geleden verkocht en er komt nu een zwarte blasted versie en een zwarte isofrane mijn kant op.

1 like

Ik ben wel benieuwd naar de blasted versie, mooi!

Mooi ! Nogal bling waarschijnlijk met die mesh band erop. Ben benieuwd naar je wristshots met de verschillende bandjes. Het is een klok die ik een half jaar geleden wou kopen, maar dan toch niet gedaan hebā€¦ ergens blijft het kriebelen :wink:

ik kreeg vorige week ook mijn nieuwe 1521 binnen, maar daar bleek de opwindas gebroken te zijn. Deze ligt dus direct weer ter reparatie bij awco. Helaas dus nog niet van kunnen genieten. Toch 1 foto van kunnen maken.

3 likes