Squale only (Deel 1)

De meshband glimt niet zo hoor. Het blauw is echt geweldig. Niet zo donker als van een Orient Ray bijvoorbeeld en eigenlijk heb ik deze kleur nog nooit gezien op een horloge. De AR coating is ook geweldig. Soms lijkt het of er geen glas in zit. De maat is perfect voor mijn pols en door de gebogen lugs draagt hij prima. Deze gaat niet meer weg.

Danku, daar gaat de rust na mijn laatste NA. Gelukkig is hij niet overal makkelijk te koop, anders is dit mijn volgende impulsaankoop :wink:

ging heel makkelijk via Squale Italie hoor. :wink:

Maar ik wil je niet verder gek maken.

2 likes

6 likes

Geen schrik voor retourproblemen naar Squale zelf (zie de post van @Berend) ? Ik heb altijd graag een aanspreekpunt een beetje dichterbij zoals awco.

1 like

Ik heb de gok gewaagd en het is een perfect exemplaar.

1 like

11 likes

4 likes
7 likes

we zullen Kluivert vragen hierop in te zetten :sunglasses:

:wink:

Nieuwe aanwinst!

10 likes

O man, wat is deze toch gaaf…

1 like

13 likes

Magnifique monsieur!
Maar uh…, casual friday?
Ik zou hem wel eens willen passen, heb altijd gedacht dat deze te groot is voor mijn “girly wrists”.

1 like

Congrats Ide! Supahhh, c u soon! :sunglasses:

1 like

Ik blijf dit een vet ding vinden :slight_smile:

14 likes

Nice…Ben ook heel blij met mijn blauwe…Zie ook dat mijn bandje is aangekomen. :wink:

1 like

Is inderdaad een hele mooie en de foto is overigens ook super!

1 like

Ben op dit moment aan het sparen voor een mooie squale. Ik vroeg mij af waar ze deze in de winkel hebben liggen zodat ik eens kan gaan passen. Hebben jullie goede adresjes? (wil graag een 1521)

Graag hoor ik van jullie,
Stefan

Nog paar maandjes. Iig in de zomer die blasted :grin: