Squale only (Deel 1)

Is volgens mij op squale.de op voorraad :wink:

1 like

Wow die is wel erg flashy, heel cool!

1 like

Deze weer eens vandaag

10 likes

Even een vraag… De reden dat de 1521 zo comfortabel is is onder andere de fantastische maatvoering. Die Squalematic is prachtig, echt heel erg mooi, maar ook net groter. Hoe zit het met draagcomfort?

12 likes

Valt reuze mee :wink:

Het nieuwste lid vd family… en 1e squale :wink:

12 likes

Congrats, nice👍

11 likes


8 likes

:+1: mooi man

1 like

12 likes

Ik ging weg eigenlijk voor een blauwe 1521 maar kwam thuis met een SqualeMatic 60 Atmos :grin: was gewoon verkocht toen ik deze even probeerde. Zal volgende week een verslagje maken. Maar voor nu wat snelle foto’s.

16 likes

Heel cool, geniet ervan!

Mooi horloge, veel draagplezier !

Morgen eens langs Awco de 1521 ‘passen’

Ben benieuwd of het jou alleen in mijn hoofd een top vakantie horloge is of dat het ook zo voelt :grin:

Kan de squale en awco aanraden. Heb de mijne er 2 maanden geleden gekocht. Ik was zelf niet echt een fan van de standaard rubber band en daarom de mesh erbij genomen, echt een aanrader. De mesh kon ik er voor 50 euro bij krijgen en heb de rubberen band daar mogen omruilen voor een prachtige leren band. Erg fijne winkel en goede service:



11 likes

Kijk dat is goeie input. Bedankt!!

1 like

Inderdaad een fijne zaak! Sowieso leuk om te kijken naar de collectie vintage horloges, in het echt veel mooier dan een plaatje op de website. Men is trouwens ook bezig met een nieuwe Squale Awco Limited Edition … ben benieuwd!

2 likes

Kleintje

11 likes