Squale only (Deel 1)

Ok, wederom een limited obv de 1521, net als de vorige awco limited?

Ik ken geen verdere details. Alleen dat er een tweede serie AWCo limited edition aan komt. Toen ik er gisteren was gaf Jacco ook aan dat het nog wel even duurt maar dat ze bezig zijn hoe het ontwerp er uit zou moeten zienā€¦

1 like

Nou zojuist terug gekomen van een bezoekje aan Awco en de blasted mee naar huis gekomen.

Horloge zat op de mesh en ik moet zeggen dat het wel mooi staat maar ik er geen hele grote fan van ben. Uiteraard zit de zwarte rubber band er ook bij en ik heb nog wel een bandje of 10 liggen dus geen probleem.

Goed geholpen door Jacco en leuk gesprekje gehad oa nog over de limited die eraan komt. Mesh kreeg ik uiteindelijk gratis erbij alsmede een horloge voor mijn zoon van 5.

Helemaal happy hier. Vakantie horloge binnen en hoop dat het iig tot na mijn vakantie rustig blijft in de horlogebox :wink:

Snel fotootje

17 likes

Gefeliciteerd, goed bezig :ok_hand:

1 like

Cool, heb 'm zelf ook. Geen moment spijt van gehad, ik kijk er nog steeds graag en veel naar.

Een van de tofste dingen (naast de retestrakke kastvorm) van de 1521 vind ik het dubbel ontspiegelde glas icm de strakke wijzerplaat. Het lijkt wel of er helemaal geen glas in zit.

2 likes

Die lume!!

8 likes

Erg fraai he. Het enige minpunt vind ik dat deze lume niet zo lang meegaat. Mijn SKX007 houdt het een stuk langer vol.

1 like

Enige waar ik als fanatieke desk diver de lume voor gebruik is om er een fotootje van te schieten dus maakt mij niet heel veel uit. :smiley:

2 likes

Dat is dan ook wel weer zo.

1 like

5 likes

https://youtu.be/OKmjK_pzTYA Die bruineā€¦om te watertandenā€¦:drooling_face:

1 like

Veel plezier met de horloges! Groet Jacco

4 likes

3 likes

Ik ben deze nog nergens tegengekomen. Is deze nog elders te koop?

Gnomon Watches ā€¦

Maar niet die kleurstelling, toch?

Is volgens mij deze:

http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/30-atmos-tropic-gmt-ceramica-sel-bracelet

@Utrecht2 ?

(Erg mooi trouwens)

1 like

Denk dat de Squale van @Amice wordt bedoeldā€¦:wink:

Maar die van mij is idd bij Gnomon te krijgen. Heerlijke klok en kleurstelling

Mijn fout! :blush:

Weet ik niet zeker maar denk niet dat deze nog wordt gemaakt. Volgens mij is het een oud model met gebold saffier. Ik kocht hem 2 maanden geleden bij awco en het was de laatste. Volgens mij staat hij niet meer op de officiele squale site dus vandaar mijn vermoeden dat hij niet meer in deze uitvoering wordt gemaakt.