Squale only (Deel 1)

Incoming! :sunglasses:

10 likes

NA

19 likes


De 1521blasted op de Bondnato gezet

5 likes

Deze gemist zie ik. Gaaf!

2 likes

Dank je! :smiley:

1 like

7 likes

Deze houd het lang uit :thinking: :+1:

1 like

Geen keuze. Deuk in gemaakt. Dus onverkoopbaar. :upside_down_face:

1 like

En dat doet pijhijhijnnnn :joy::joy::joy:

1 like

Haha gelukkig kreeg ik van jou alle emotionele steun. :kiss:

1 like

Kijk uit of ik lach je weer uit, prutser!

1 like

Nou heel eerlijk, ik heb vet mazzel gehad dat het met deze is. Met dat rare geflipper van mij was de kans natuurlijk enorm dat het met een wat minder tof horloge was gebeurd. Met andere woorden: als het dan toch moet, dan maar met deze. Gaaf genoeg om te houden. Zo kun je het ook weer bekijken. :wink:

3 likes

Bij mij is de bezel/bezelinsert en dial vd 1521 blue polished versie besteld om de blasted versie zomerklaar te maken. Best of both worlds!

4 likes

Och… voor de juiste prijs… voor mijn bekraste Shogun heb ik ook een offer gebracht. Maar ik was wel van de pijn af :ok_hand:

1 like

Tof! Ga je dat zelf in elkaar flansen? Wat kostte het? Misschien doe ik wel met je mee. Hoewel het toch op de een of andere manier niet helemaal klopt natuurlijk. Franken Squale. :joy:

1 like

Ja dat was met Cobretti de Acrobatti toch?

Nee joh, dat was iemand die halve info gaf, ik liet het allemaal (net als jij) eerlijk zien en 200 euro afgeschreven en aan het Urker Mannenkoor verkocht.

1 like

Ja hij was jouw koper toch?

Gratje heeft m als klusklok

Even om misverstanden uit de weg te gaan, dit was het topic van Cobretti vs. Shogun.

Leuk om nog eens te lezen, maar hier speel ik geen rol, (waarin wel eigenlijk?)

https://www.horlogeforum.nl/t/droeftoetertopic-nav-slechte-ervaring-met-verburgt/131697

1 like