Squale only (Deel 1)

Super!

1 like

5 likes

11 likes

Leren zuludiver


Vandaag binnen van WatchGecko voor de Black blasted1521, zit heerlijk comfortabel.
Een verlaat vaderdag kado :grinning:

4 likes

Nice.

2 likes

4 likes

10 likes

Die bobbelen gevaarlijk op de maat. Mooi hoor, dat Italiaanse design.

:+1:

Het idee dat ze net even afgeleefder zijn dan voorheen doet het het wel bij mij. :slight_smile: Ik geloof dat ik aan mezelf moet gaan werken of zo. Of ik moet ophouden dit soort dingen te bekennen. :roll_eyes:

7 likes


Oranje!

11 likes

Ik mag hier ook weer foto’s (cross)posten.

12 likes

8 likes

Tussen het 1521 geweld :wink:

10 likes

11 likes

Wie kan mij hier meer over vertellen? Referentienummer bijvoorbeeld? Dank vast!

Edit: 1533. 40mm quartz dus no go


Blauw!

8 likes

ik hoor er nu ook bij! Kwam oorspronkelijk binnen op een oranje nato. Heb er net eventjes een Ko’tje opgezet, maar wil eigenlijk nog een nette cognac kleurige band er bij scoren.

15 likes

Staat je goed! Veel plezier ermee!

3 likes

Nice! Deze trekt mij ook wel maar ik kan de trekker niet overhalen. Iets houdt mij tegen bij dat blauw. Maar eens een keer in het eggie zien dan :+1:

Veel plezier er mee!

2 likes

Dankjewel! Ik had precies hetzelfde met de kleur blauw. Toch maar de sprong gewaagd en tot nu toe bevalt hij super (toch al dik een kwartiertje om). Binnenshuis is de kleur niet 100% mijn ding, maar als de zon er op komt is het geweldig!

3 likes

Direct een shark mesh band besteld, en een lederen band bij watchgecko. Kreeg er nog een leuke nato bij in MN kleuren (olijfgroen-geel) en gratis verzending.
WAT WIL EEN MAN NOG MEER, of vrouw.

2 likes