Squale only (Deel 1)

Op een MN met gepolijste gesp. :heart_eyes:

7 likes

Deze oranje rubben strap vind ik toch wel zomers staan op de squale!

12 likes

Ge-wel-dige kleur zeg!

16 likes

Supermooie combi idd

Lekker kleurtje en hele mooie foto!

1 like


De Black blasted :black_heart:

4 likes

Op deze zomerse dag wil ik even het water in springen. Wie niet? Maar ik ben toch altijd een beetje huiverig met mijn horloges. De kroon check ik altijd dubbel. Bij mijn Seikos draai ik hem echter makkelijker los en vast dan bij mijn 1521. En nee, het gaat niet om de kracht om dat ding vast te draaien. Dat begrijp ik… maar mijn poezelige worstachtige vingers hebben moeite om de kroon fatsoenlijk vast te pakken, wat denk ik grotendeels door de kastvorm komt. Ben ik de enige met deze ervaring?

Dan moet je het horloge even draaien zodat je het glas onder hebt. Ik vind dat je er dan beter bij kunt.

1 like

Daarom heb ik de Squale verkocht.
Onding.

2 likes

Mee eens, enkele jaren terug bij mij ook aanleiding geweest om afscheid van de 1521 te nemen.
Gek genoeg heb ik bij deze vintage 100atmos geen probleem, de master kast zal toch iets handiger werken voor grote handen;

5 likes

Dank @JReijmers, @ElChueco en @Skyjack. Nu voel ik mij een beetje minder worstig nu ik weet dat het niet zo zeer aan mij ligt :joy:

Morgen richting de Tour de France vertrekken met deze knul. Stalenband is nog niet binnen, dus net even snel een NATO erop gezet. Laat ik het erop houden dat ik hier nog even aan moet “wennen”.

8 likes

Lekker een oranje Isofrane erop zetten!

1 like

Snel weer verkopen.:rofl::sunglasses:

3 likes

Heerlijke combinatie, gewoon lekker dragen!

1 like

Kijken of perlon bevalt :grin:

4 likes

Alles bevalt op de 1521,
:grin:

Moet eerlijk zeggen dat het tropic bandje mij een beetje tegen viel.

Die heb ik ook gehad op de 1521, nog geen 5 minuten gedragen.

1 like

Hier vooralsnog een NATO vanuit Frankrijk. Er is al een pakketje geleverd vanuit Engeland in Nederland, dus ik verwacht de bandjes van Watchgecko!

Aan een NATO kan ik eigenlijk niet wennen… al doe ik zo m’n best :yum:

10 likes

Ik vind het een geslaagde combinatie met die oranje Nato!

1 like