Squale only (Deel 1)

Nieuwe Squale GMT

http://www.gnomonwatches.com/watches/squale-watches/30-atmos-black-gmt-ceramica-mk2-sel-bracelet

8 likes

Schitterend,
Bedankt voor de link :+1:

Dit is wel serieuze concurrentie voor de 1521. Mooi hoor!!!

en als ze nu deze dial en wijzerset in de 1521 kast drukken en een normale bezel insert bestel ik hem gelijk. prachtig!

1 like

Hmmmm, tempting. :nerd_face:

Ben benieuwd wie dit model kunnen leveren.

Heel mooi😍

Haha, ik zie nu dat hij een uurtje verkeerd staat :joy:

8 likes

Blijft een geweldig horloge zowel op mesh als op rubber

5 likes

Ben er happy mee, draagt fijn en doet het heerlijk met dit goede weer.

11 likes

#DURFTEVRAGEN😊
Ik heb een brutale vraag. Wie o wie is er in het bezit van een 1545 op staal (liefst in het blauw zoals bovenstaand☝️) die ik een keer zou mogen passen? Heb erg interesse in dit horloge maar voor ik m’n zuurverdiende centen naar het buitenland stuur zou ik toch graag van te voren willen weten wat ik koop.
Eventueel overnemen sta ik ook voor open.
Regio Rotterdam/Brielle zou mooi zijn.
Alvast bedankt!

@anon53002072EV Waar heb jij de jouwe besteld? Bij Gnomon?


Zo nu heb ik hem overal gepost, sorry, maar ben er gewoon blij mee :grin:
Mvg. Bertjan

7 likes

Jep.
Op advies van @HanDavinci en ik kan niks anders zeggen dan super.
Erg snel in huis in een super goed verpakt pakketje .
Het horloge zelf bevalt ook erg goed, fijne goed op maat te maken band zit erop waardoor het draagcomfort helemaal goed is .

Het blauw en de sunburst zijn een uiterst vrolijke kleur waar veel diepte in zit.

Ja, ik vind het een geweldige aanvulling in de collectie .

3 likes

Als je een keer in Enschede bent moet je maar een berichtje sturen. Ik heb hem wel exclusief aan een jubilee. Gewoon omdat.

4 likes

3 dagen geloof ik als ik goed heb teruggebladerd?
Waar kun je terecht voor eventuele toekomstige garanties/reparaties? Niet dat ik daar vanuit ga. Terug naar Singapore?

Wow! Wat een plaatje zeg. Echt een beauty🤩
Nu ben ik wel regelmatig voor m’n werk aan die kant van het land of net over de grens. Meestal 's avonds laat, maar misschien kan ik een keer wat eerder de deur uit. Ik werk zonder rooster dus plannen wordt lastig maar als ik eens tijd heb en die kant uit ga stuur ik je zeker een berichtje. Alvast hartelijk dank voor je aanbod!

1 like

Om eerlijk te zijn, geen enkel idee.
Heb me bij de aanschaf van dit horloge mij daar niet in verdiept… ben zelf niet een internet of internationale shopper. Koop zelf graag in echte winkels en dan is jou vraag altijd een duidelijk gegeven . Wanneer ik via internet koop dan vind ik het al snel teveel moeite wanneer het mis ga en neem het dus op de koop toe .

Even heel realistisch . Als er echt iets is wat niet door een horlogemaker voor een paar knaken gemaakt kan worden is terug sturen natuurlijk zo gedaan. Is geen grotere onderneming dan iets per post versturen naar groningen…

Dus even op de site van de verkopende partij inlezen hoe het in zijn werk gaat bij stukke.

2 likes

Geen probleem.

Het is een leuk ding.

Ik heb hem als beater, dus kan hem je niet aanbieden. De rest van mijn horloges zijn voor sommige dingen iets te fragiel voor mijn gevoel.

9 likes

Helemaal gelijk. Ik hoef toch niet verder als het postkantoor😅

@HanDavinci Stop maar hoor met die plaatjes. Anders ga ik straks dingen doen waar ik spijt van krijg

Je hoeft alleen nog maar op OK te drukken en de koop is gedaan.
Ik weet zeker, je hebt hem al in het winkelwagentje zitten op een ander tabblad .

Grootste minpunt voor mij is , de indicaties zijn niet opgelegd . Ik hou daar enorm van.
MAAR elk ander detail in het horloge maken dat goed, het is een serieus echt horloge. Ik zeg DOEN!

4 likes

Scheelt niet veel. Normaal had ik het al lang gedaan maar ik probeer de laatste tijd een beetje te letten op m’n uitgaven. Teveel impulsieve acties gedaan in het verleden.:roll_eyes:

1 like