Squale only (Deel 1)

Omdat ie zo mooi is.
photo 20180914_150422_zps5mxeir0p.jpg

6 likes

Dat is ook zeker mijn favoriete Squale (op de 6045 na)
Perfecte stijlvolle weekendbeater na een weekje hard werken! :facepunch::metal::+1:

1 like

Zo,nu weet het hele forum dat ik een nieuw bandje hebšŸ“

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/b/b/d/bbd420ecb68cb67f89fbea4480a46ba7cc24dbd3.jpg

5 likes

Goed spul. Gisteren een 1545 met zwarte Maxi dial besteld. Hopelijk is volgende week mijn 1521 ook weer terug uit Italiƫ.

4 likes

3 likes

Lekker hoor die sunburstā˜€ļø
20181019_131234

6 likes

Zit te wachten tot ik mijn 1553-020 hier op het blauwe gedeelte kan zetten. Zodat ik wat extra cash heb voor een 1521. :smile:

Die ging je toch ruilen voor modemerken op Marktplaats?

Met pijn in mn hart mag ie weer weg :disappointed:

5 likes

Ja, natuurlijk! :wink:

1 like

Zonde, mooi horloge toch?

1 like

5 likes

Zeker, maar draag m byna niet en dat vind ik ook zonde.

1 like

True that. Ik heb nog 2 horloges en misschien een HFLE onderweg anders had ik je er graag vanaf geholpen.

1 like

Ruilen tegen 1553-020? :wink:

1 like

:joy:

Doe ik net mā€™n horloge af, voel ik iets uitsteken. Heb ik even geluk gehad zegšŸ™ƒ

1 like

Heb ik 3 jaar geleden ook een keer gehad met dit model. Ik lag in het zwembad en er kwam ook een pin los. Het horloge kwam dus ook van de pols en zonk naar de bodem. Het gebeurde in het zwembad dus geen schade verder door een val op de grond oid. Zegt wel iets over de bouwkwaliteit van deze banden.

2 likes

De nieuwere versie heeft geschroefde schakels.

1 like

Deze zit ook geschroefd. Trok hem er zo verder uit.
Morgen eens bij daglicht kijken of het schroefdraad niet is beschadigd. Denk dat ik met het verwijderen van de schakels iets heb lam gedraaid. Dat lijkt me de meest logische verklaring.