Squale only (Deel 1)

Die van mij uit 2015 had ook geschroefde schakels.

1 like

Jij hebt ook nog geluk gehad dat het in het zwembad gebeurde.

1 like

Heb net even onder de loep gekeken en het schroefdraad leek in orde. Ook in de schakel voor zover ik kon zien. Schroefdraad pakte ook gewoon met vastdraaien. Heb alle schroefjes even nagelopen en op één na zaten ze allemaal één of twee slagen los. Goed puntje om af en toe eens na te lopen dus.

6 likes

8 likes

Mijn Black blasted :black_heart:

5 likes

Geschroefde schakels zet ik altijd even vast met een drupje lockbond/ locktide.

1 like

Dat is inderdaad een goed idee. Laat ze voor nu even voor wat het is maar de volgende die los komt ga ik daarmee vastzetten. Gebruik je de rode of blauwe? Kan me nog herinneren dat één van de twee bijna niet meer los komt.

Ik gebruik deze

1 like

Ok, en die komt nog wel los wanneer dat nodig is?

Jazeker, dit is een lijm die daar speciaal voor ontwikkeld is. Vast blijft zitten onder trilling e.d. maar nog wel gewoon los te draaien is.

Het enige nadeel is dat je dat hele fijne schroefdraad schoon moet peuteren met een naald of iets dergelijks maar dat weegt niet op tegen het voordeel naar mijn mening.

1 like

De 2003 nog eens

8 likes

11 likes


:fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf::fallen_leaf:

7 likes

dank voor het melden, kan ik er iig een oogje op houden bij de mijne.

1 like

You’re welcome!

Crosspost.

7 likes

6 likes

Ook al doen hier mensen gelijk moeilijk! Schoonheid moet toch geshowed worden :heart_eyes:

5 likes

Deze gaat nooit meer weg!

8 likes