Squale only (Deel 1)

Ik doener nog eentje, die knol wilt de squale wel ff opvreten!
Mooi niet.

9 likes

Ik zie die van @HanDavinci nooit meer voorbij komen. Ben je er op uitgekeken of ben je in het grootste geheim bezig met een Smikkelbips mod?

1 like

Ik heb mijn orginele Squale wijzers en de bezel insert vernaggeld :grimacing:. Ik vergeet telkens om even eBay op te gaan. Ik vind de blauwe plaat nog steeds erg gaaf, maar ik ga hem niet meer dragen met dat niet-ontspiegelde DD saffier.

Het liefst wil ik plexi, maar vanwege de WR ga ik denk ik toch voor het vlakke saffier met loep. Voordat het mooie weer weer begint heb ik hem om!

1 like

Ai! Dat is zonde zeg. Gelukkig zijn het losse onderdelen die te vervangen zijn. Het zou inderdaad zonde zijn om hem niet meer te dragen.
Ben benieuwd naar wat je er van gaat maken. Staat de roulette dial nog op de planning?

1 like

*Date disc. Yes, ik heb twee roulette schijfjes voor een 2824 liggen!

Dat zeg ik, datedialdiscding. Mijn vocabulaire is enorm toegenomen sinds ik lid ben van het forum, ik heb alleen nog wat moeite met al die nieuwe woorden uit elkaar houden :grin:
Ik durf de Squale nog niet aan te raken maar sinds ik m’n Vostok heb gedaan jeuken me handen wel een beetje. Misschien toch maar eens beginnen met die jubilee :roll_eyes:

1 like

Eindelijk een aluminium insert erop gekregen!

12 likes

En een jubilee van???:roll_eyes:

Watchgecko

1 like

Thanks!

Een Everest strap voor een Rolex past perfect op de 1545, leuke combi.

13 likes

Ja, donker rood gaat in de kerstboom.
Deze de kliko in, maar eerst een kerstsfeer plaatje voor hier.

5 likes

Omdat er ook op HF in sommige draadjes weer veel over goud wordt gepraat;

http://www.gnomonwatches.com/20-atmos-18k-classic-yellow-gold-1545yg

3 likes

Ik had deze voorbij zien komen, vind hem mooi, maar niet voor de prijs die ze vragen :thinking:

Mijn bescheiden tijgertje op leer

5 likes

Stond er laatst niet een milanaise band te koop met squale sluoting?
Krijg hem niet terug gevonden.

Vergis ik mij nu?

Wil het wel eens proberen zo een band, nooit eerder gehad.

4 likes

Top hat plexi en andere wijzers op mijn Squale. Omdat ik het kan :sunglasses:

15 likes

Die was volgens mij van @rschouten

1 like

Staat hem beter, mooie mod

1 like

Heb je een foto vanaf de zijkant? Heel vet zo’n plexi.

1 like