Squale only (Deel 1)

Op mijn 18.5 cm pols vind ik het een heerlijk horloge. Zelf vind ik een 40mm horloge niet zo mooi staan bij mij maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gewoon een keer proberen zou ik zeggen

Heb deze gehad en weer verkocht de faux patina lume kon ik niet aan wennen.
Verder zeker een TOP klok vwb afwerking.

Dit ; Squale only

Van een Amsterdamse brandweer duiker geweest.

image
Nu in het bezit van de kleinzoon

Wat een mooi horloge zeg ik wil er ook een!

12 likes

11 likes

Oke, het is geen “show je Grand Seiko” maar dit topic verdient wat lobi nietwaar?
Anyway, de mesh is geregeld via het forum en ik was een beetje bang dat de afwerking niet goed bij de horlogekast zou passen vanwege de super matte finish.

Maar f me sideways, dit klopt gewoon helemaal!

10 likes

Tof ding. Toch vind ik die MN strap beter staan.

1 like

6 likes

Ja hij is wel gaaf. Maar dit is een Zuludiver. Dat is maar een mwoah bandje en niks voor mij.
Omdat ik dat rode zo tof vind komt er een alternatief op: https://erikasoriginals.com/mn-straps/limited-edition.php

En af en toe naar staal wisselen voor de afwisseling vind ik gewoon leuk, smoelt meteen zo anders.

Ohja, die had ik al ergens voorbij zien komen. Vet ding wel, dat gaat hem wel goed staan :sunglasses:

1 like

Hmmm. Kweenie. :thinking:

4 likes

Hmmm. Dat smoelt anders als verwacht.

Precies dat. Ach, reden genoeg om een matchend horloge erbij te zoeken :sweat_smile:

1 like

Zo is dat.

!

7 likes

Ik vind de mesh te zwaar dragen maar hij past wel beter dan de MN vind ik. Mooi horloge !

12 likes

Ah jij hebt de AWCO :+1: Erg gaaf is die. Nu heb ik het helaas met the next best thing moeten doen, ook geen straf :sweat_smile:

1 like

@zulu Dank je ! en die van jouw is zeker geen straf !

1 like

Wow! Erg mooi deze! Welke is dit?

Dank je ! :ok_hand: @DR.EVIL
De Bund editie van Amsterdam Watch Co is een editie van 40 stuks met datum, in 2017 was er ook een versie zonder datum. Squale leverde de kasten, en mogelijk ook de wijzerplaten, aan Blancpain voor hun Fifty Fathoms voor de Bundeswehr duikers , de zgn Bund.
Zo zag het origineel eruit, en die van mij dus in een frisse versie qua kleur

3H is Tritium en is vervangen door C3 Luminova.

5 likes

Ziet er wel erg mooi uit! Ben alleen bang dat je ze tweedehands niet zo snel tegen komt…