Squale only (Deel 1)


Wat een heerlijk ding dit. Ik wil m, ik wil m, ik wil m!
KOOP DAN!
Moet helaas nog ff wachten.

10 likes

Ja heel tof :+1:

1 like

8 likes

Deze is wel lekker hoor. Misschien iets voor naast de blauwe :hugs:

5 likes

staat ook bij mij op de radar. zijn er volgens mij maar 30 van gemaakt tot nu toe, toch???

1 like

Yes, komt wel een nieuwe batch aan in juni geloof ik.

1 like

gave uitvoering, ik vind de militaire ook wel een mooie uitvoering en goedkoper

1 like

Ja, die is ook tof. Ze zijn allemaal tof :hugs:
Toch vind ik deze wel erg gaaf maar om er nou 2 naast elkaar te hebben :thinking: Die blauwe gaat sowieso niet meer weg, daar zitten al te veel herinneringen (krassen) op :grin:

1 like

Je mag jezelf belonen heb ik gehoord, omdat we al zolang in quarantaine zitten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ghehe, een goed excuus is gelukkig nooit ver te zoeken :laughing:

1 like

4 likes

Hierbij een bijdrage van mij met het model Squale 1553. :sunglasses:

Ik heb al heel wat foto’s voorbij zien komen van de Squale 1521 in ‘Wat dragen we vandaag’ en begin daar toch wel erg enthousiast over te raken. Ik twijfel alleen nog een beetje over de maat. Ik heb relatief smalle polsen (wel plat) en kan de SKX007 goed dragen, is de 1521 een beetje vergelijkbaar? @pasd, @BertjanH of iemand anders die daar iets over kan zeggen? :smiley:

4 likes

Om mijn pols, polsmaat rond de 18/18,5 cm afhankelijk van de temperatuur

Goed te doen

3 likes

Thanks! Maar de 1553 heb ik dus al. De foto in mijn post is dan ook van mij. :wink: Ik ben me aan het oriënteren op de 1521.

1 like

Ah! Ben niet zo goed met typenummers… Denk overigens wel dat de 1521 te doen is, komt qua maat en dikte in de buurt van de SKX. Lug to lug maat weet ik niet maar aan foto’s te zien schat ik dat ook dat elkaar niet veel ontloopt.

1 like

Geen probleem, die typenummers zijn idd niet zo veelzeggend. Maar leuk dat je ook een 1553 hebt! Ik denk dat wij de enige 2 op het forum zijn. :grin: Ik vind het een leuk en makkelijk horloge.

1 like

De mijne staat in het blauwe deel :innocent: maar ik twijfel :wink:

Gezien Corona heb ik verkopen sowieso even op een laag pitje staan :mask:

Oh sorry je hebt gelijk! Ik dacht dat die in het blauwe deel al weg was. :wink:

1 like

Ik dacht ook die wordt wel zo weggekaapt… :wink:

Niet te koop:

8 likes

Qua maat zijn ze zeer vergelijkbaar. Vanwege de kastvorm zit de 1521 veel lekkerder op de pols dan de SKX vind ik.

1 like