Squale only (Deel 1)

Even een vraag voor de Squale eigenaren / fans. Een jubilee voor de 1545, bestaat dat?

@HanDavinci heeft dat erin geschopt gehad…
Dus t kan met een hamer en vijl voor elkaar geprutst worden.

Gisteren
https://www.instagram.com/p/B_cW8fYHdcC/?igshid=hjop1s800i4v

4 likes

Yup, Han heeft dat wel eens gedaan. Je moet wel zelf de endlinks een beetje verbuigen van een Watchgecko band dacht ik.
Staat wel tof, kijk maar op z’n Insta.

1 like

Mijne heeft een plekje op de chapterring. Die gaat binnenkort even een tripje naar Singapore :singapore: maken helaas.
Erg klein maar once seen it can’t be unseen :thinking:

2 likes

Is ook zo, dus idd terug ermee.

Blijf het wel echt een super fijn en mooi horloge vinden.
De kwaliteit is tevens super, ding voelt zo ontzettend solide aan.

Draag hem graag

1 like

Ik ook, dagelijks op het moment dus ga hem nog missen straks.
Als ie op vakantie is geweest komt er een roulette datewheel in. Gekregen van Han :blush:

2 likes

De mesh past er ook op maar die moet je ook verbuigen. Geen plaatje paraat maar ik heb het eens op mijn 1545 geprobeerd.

9a436b0fd34917cde4d99058fe3919907c14bc6f_1_690x463

5 likes

Het sloot niet perfect aan, maar ging prima.

https://www.instagram.com/p/Blf9Z9mnRad/?igshid=tvkihksgqmpx

6 likes

:sunglasses::sunglasses::sunglasses:

11 likes

Ik bedoelde de Squale mesh :sweat_smile:

1 like

Dat weet ik want aan deze heb ik niets hoeven te buigen :sweat_smile:

1 like

7 likes

Staat super maar vanwaar al deze moeite? Heeft squale geen eigen jubilees of zijn die gewoon te duur? Of had je deze nog liggen?

Ik had een jubilee periode en alles moest op jubi. Squale heeft ze zelf niet voor de 1545!

1 like

ik zie fotos en filmpjes op internet van squale 1545 versies met een jubilee waar het squale logo op zit. Zit er nog verschil in 1545s dan?

vb

1 like

Dat is een 30 atmos en een 1545 is een 20 atmos.
Bij deze staat geen 1545 op de dial en bij Squale is ie ook niet zo bekend voor zover ik weet.
Maar het is wel een 1545 case dus dat zou moeten passen. Er is dus blijkbaar wel een Squale jubilee bracelet maar als ik op gnomon.com kijk zie ik hem nergens los staan. Wel de milanese met gesigneerde sluiting.
Ik denk dat aftermarket en het omzetten van de sluiting nog steeds het makkelijkst en goedkoopst is.
Bij mijn mesh kon ik de sluiting helaas niet overzetten, heb er ééntje bij Monsterwatches gekocht, die was beter.

Overgenomen op het forum en net opgehaald! Wat een prachtding :heart_eyes::heart_eyes:

18 likes

Tof ding! Veel plezier ermee!

1 like

Past ie goed om je pols? Staat je top!

1 like

Perfect op maat! Je hebt dat beter gedaan dan menig webshop haha. Ik ben volop aant genieten ondanks
het weer :smiley:

1 like