Squale only (Deel 1)

Prima zomerse klatsert zo

10 likes

Waar heb je de Squale laten aanpassen?

1 like

En zo mag je in steeds meer topics posten :innocent::grin:

Sinds ontvangst niet van de pols af te krijgen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Aad57 heeft hem voor me aangepast.

Hij is echt gaaf geworden vind ik zelf.
De datedisc is gesponsord door @HanDavinci waarvoor nogmaals dank :handshake:

7 likes

Mooi man, fijn om te zien dat iemand er plezier van heeft!

2 likes

Skwaleeee back in da house. :sunglasses:

17 likes

Volgens mij al paar keer ter sprake gekomen, maar is er een jubilee verkrijgbaar voor de atmos 20?

Ik heb wel een mesh over die bij mijn Atmos werd geleverd. Voor wie interesse heeft…stuur maar een pb.

2 likes

De Giramondo 1545 GMT wordt wel met Jubilee geleverd, volgens mij dezelfde kast toch?

Wellicht eens mailtje sturen awco…

Blijft een topper die 1521, 2 stuks gehad :flushed:de volgende moet toch ook maar een blauwe worden


7 likes

De zwarte blasted ook erg gaaf. :ok_hand:

1 like

Tja eigenlijk nooit weg moeten doen :thinking:iets met flipperritus denk ik :rofl:heb jij geen last van toch? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha…nee dat fenomeen is mij geheel onbekend. :see_no_evil:

En wat dat aangaat…je weet me te vinden. :wink:

1 like

18 likes

Die kast met dat bolle glas en bezel van saffier op de Squale 60th anniversary edition… :heart_eyes:!

9 likes

Daar mag je wel wat meer foto’s van laten zien😍

2 likes

9 likes

21 likes

Vandaag van rubber over naar een nieuwe sailcloth strap van iwantastrap.com. Draagt erg prettig… stevige strap maar gaat snel naar de pols staan. Quick release dus makkelijk wisselen.

16 likes

Hier toevalllig nog iemand die verkoop van z’n 1545 overweegt? Heb al een gezocht advertentie geplaatst maar die zijn makkelijk te missen natuurlijk :slight_smile:

5 likes