Squale only (Deel 1)

Is dit iets voor je? Maar heb je misschien al gezien.

1 like

Dank, had 'm gezien! Vind de rootbeer alleen mwah en heb liever ook non-ceramic.

1 like

Ik snap het! Die van je foto is ook heel tof. Doet lekker vintage aan.

Succes met de zoektocht! :smiley:

Ontdekte toevallig vandaag uit verveling ter hoogte van 6h de bezel van mijn 3 weken oude squale 1545 wat vertikale speling heeft…als je er op tikt dan hoor en voel je de speling vam de bezel ring tegen de kast tikken.

Bekend probleem en wat eventueel hieraan te doen?

Ik heb Gnomon inmiddels ook al mailtje gestuurd hierover, benieuwd wat die zeggen…

1 like

Mij niet bekend, op een shitload aan krasjes na niks aan het handje met de bezel.

Dat wordt op eigen kosten terugsturen naar Singapore met ingevuld formulier en het verzoek er een waarde van max 250 Dollar op te zetten omdat hun anders importkosten moeten betalen. Andersom sturen ze hem wel op hun kosten terug. Of hij kan naar Italië maar die zijn gesloten ivm corona :weary:

1 like

Jammer dat ik het filmpje hier niet kan uploaden van het geluid. Maar volgens Gnomon niet raars hieraan :joy::joy:. Heb ook geen zin in al dat terugsturen. Heb ze vriendelijke mail terug gestuurd hoe ze mij met deze teleurstelling qua kwaliteit gaan compenseren…:wink:

1 like

Als het geluid maakt is volgens mij wel raar. Raar dat hun dat niet raar vinden. Raar gedoe.
Ik had een miniscuul plekje op de chapterring en gevraagd of ze eventueel het onderdeel wilden versturen zodat ik het er zelf in kon zetten maar daar gingen ze niet mee akkoord. Heb het er maar bij gelaten en heb inmiddels een roulette datewheel erin zitten dus garantie is toch niet meer van toepassing voor mij.

2 likes

Nou, ze storten $50 dollar terug…

Kunnen er niets aan doen en blijft volgens hen iets wat kan zijn.

Meest irritante is nu dat ik mijn eraan begin te irriteren…ik blijf er maar op tikken…:grimacing:

6 likes

Wel apart dat ze dan 50 piek terugstorten. Iedereen met een goed functionerend horloge kan dus 50 piek terug krijgen?
Misschien zit er wat speling op de bezel retainer spring ofzo. Bezels schijnen lastig eraf te gaan heb ik begrepen maar misschien is er een horlogemaker die dit voor je kan doen? Of misschien dat ze bij AWCO iets voor je kunnen betekenen, die zijn dacht ik Squale dealer.

Je leest mijn gedachten…zat aan exact hetzelfde te denken. Binnenkort eens bij awco binnenlopen om hen eems eea te laten beoordelen…

1 like

HI Squale lovers,
Is er hier niet iemand die mij zijn 1521 wil verkopen? Ik heb de zwarte eens gehad en vond hem erg mooi.
Hoor het graag :smiley::+1:

1 like

:facepunch::laughing:

1 like

:smirk::face_with_hand_over_mouth:

Nou, de Squales zijn volgens mij niet zo populair. Ik zie ze niet veel voorbij komen hier.

Dan kan je je 1521 toch net zo goed aan mij verkopen?
image

1 like

Ik draag mijne bijna dagelijks. Hele collectie is op de schop maar deze blijft. Heerlijk horloge :ok_hand:t3:

9 likes

7 likes

(mocht er interesse zijn in deze zomerse klok…geef maar een gil :wink:)

@Zulu nu gij ook weer heh…

8 likes

You have summoned me?

10 likes

Muy bien! :+1:

1 like