Squale only (Deel 1)

Grappig, @BG1 likte net dit bericht van ruim een jaar geleden.
Nu ben ik blij dat ik het niet gedaan heb. De Mercedes wijzer hoort er toch wel bij vind ik nu. De lumedots die ik eerst niet zo vond ben ik in de tussentijds juist gaan waarderen en geven het horloge toch wel een beetje een klassiek karakter.

Toen:

Nu:

4 likes

Lekkere zomerklatser, mooie diepblauwe sunburst plaat!

1 like

Kwam deze tegen bij AWCO.

Lekker hoor! :+1:

7 likes

Daar kijk ik nog steeds iedere keer vol verwondering naar. Prachtig is het :hugs:

2 likes

Ik denk trouwens dat deze dial het ook prima zal doen in een polished case met zwarte bezel inlay. :+1:

Deze strap staat ‘m goed al zeg ik ‘t zelf.
Wat denken jullie?

8 likes

Sjit, dus jij was me voor bij deze advertentie :tired_face:

Ik vind deze band een beetje “mat” staan bij alle felle kleuren van de lunette en plaat. Die stiksels zouden hagelwit moeten zijn, niet viesbeige bovendien :yum:

Een duiker op leer is gewoon een nee voor mij, zonder uitzondering. Het is een beetje als een Ferrari op tractorwielen. Overigens wel een heel mooi horloge !

Kan overigens wel…

6 likes

Kak… :joy::joy::joy::joy: geniaal weer deze, ik zeg niks meer

1 like

Oeps… :grimacing: Dat was ik ja!

Op staal draagt ie heerlijk, maar ik ben wel fan van bandenswappen af en toe. Helaas heb ik niks anders wat ‘m goed staat. Binnenkort eens een tropic rubber aanschaffen :sunglasses:

Ik snap wel wat je zegt, tof voor nu, maar geen blijvertje op deze in ieder geval.

1 like

Ik vind het prima staan!
Er schijnt trouwens een lichtbruine rubber band te bestaan. Moet tof zijn.

1 like

Dat klinkt goed! Van Squale zelf?

1 like

Yep, dacht het wel

1 like

Dag Squales!

Ik doe nog even een cross-post hier, want vrijdag is het vakantietijd en ik hoop er met zo eentje op vakantie te gaan :heart_eyes:

2 likes

Nice!! Dit is een 36mm quartz?

Ben op zoek naar een kleinere (quartz) duiker en kwam deze toevallig tegen…

Hoe draagt deze? Ik bedoel vanzelfsprekend kleiner dan een 40mm maar proportioneel bedoel ik met een bezel in dit formaat.

Ik draag nu dagelijks een 34mm 1500 en een 40mm lijkt nu abnormaal groot voor mij :roll_eyes:

Pluspunt is dat deze er een beetje weird uitzien (in a good way) :grin:

Als je meer foto’s / wristshots hebt…

Thx!
B

foto van enkele dagen geleden. blij mee. :smiley:

4 likes

Roze Onda. Kvinnem gaaf.

7 likes

Ik wil er 1! En snel, even bij AWCO kijken wat er allemaal te koop is.

Sexy 🥰 :heart_eyes: :drooling_face:

1 like