Squale only (Deel 1)

Nee hoor. Ben gewoon geen fan van modden met aftermarket onderdelen. Eigenlijk van modden in het algemeen. Er heeft er hier ooit een tekoop gestaan met deze safieren bezel geloof ik.

edit: deze was het.

1 like

ah oke… duidelijk. Daar heb ik zelf tot een zekere hoogte geen moeite mee maar in dit geval wilde ik hem origineel houden. Thanks voor uitleg.

1 like

karma :roll_eyes:

4 likes

Een vraagje voor de Squale adepten: is de 1521 pvd discontinued?? Is nergens te krijgen en zelfs op de Squale website niet te koop. Of kijk ik gewoon niet goed?

Hi Steve, Squale doet altijd waar het zin in heeft. Er is nooit te zeggen wanneer welk model “uit productie” is. Kijk naar de Y1545. Zeker te verkrijgen bij AD’s maar niet meer op de Squale.ch website.
is de Y1545 dan uit productie? nee zeker niet. Ik weet niet of je bekend met:

Hier is in ieder geval nog een versie zo te koop. De 1521 staat ook nog de CH website goed vermeld dus deze is zeker niet uit productie alleen nu op het moment niet te verkrijgen. Ik kan je de tip geven om altijd Squale een email te sturen en vaak krijg je contact met iemand vanuit de Maggi familie die je echt te woord staat. Weet je zeker waar je aan toe bent. De producties van alle modellen zijn altijd heel bescheiden en worden in batches uitgebracht dat is een ding wat zeker is !

1 like

Dank voor je antwoord. Is altijd zo verwarrend als ze tijdenlang op de website staan, maar altijd out of stock. Ik moet nog ff een paar maanden de bankrekening spekken, maar zal ook zeker Squale eens een mailtje sturen.

Van internet :point_down::ok_hand:t3:

7 likes

Lijkt groter dan de 39mm op deze foto.

Roulette datewheel op je Skweel, ik snap het wel :hugs:

2 likes

Nee hoor, gewoon leverbaar.

Is vaak gezichtsbedrog op een foto.

Daarbij weten we niet hoe groot de poms er onder is. Maar lijkt mij toch dat de lugs redelijk recht blijven lopen in tegenstelling tot de 1521 waarbij de lugs erg naar beneden lopen.


Waar zijn de skweeeeles gebleven? :whale2:

8 likes

In geval iemand nog een blauwe 1521 polished met mesh band heeft liggen die te weinig buiten speelt :tropical_fish: verneem ik graag

Lekkere combi zo met die sailcloth :ok_hand:t3:

1 like

Ik ben van dit oudje de bezel verloren. Gelukkig heb ik hem wel terug gevonden en ook de veer heb ik nog. Maar helaas blijft hij niet meer zitten als ik hem terug plaats. Het lijkt erop dat ik nog wat mis. Als ik naar de kast van het horloge kijk zie ik een groef zitten. Hoort hier een ring oid in?

1 like

Dit lijkt op een halve veer.
Normaal ziet zo’n veer er zo ongeveer uit maar het kan zijn dat het bij deze anders is hoor.

afbeelding

1 like

Yep, helemaal top.
Zeker met de orange stitching :+1:

1 like

Hmmm, dat zou balen zijn.
Hopelijk kan ik er nog een vinden, zal squale eens een bericht sturen. Of heeft iemand een beter idee?

1 like

Hond(s)haai

11 likes