Squale only (Deel 1)

in het blauw

1 like

Het wordt steeds rustiger hier :smirk:

8 likes


Ik mag hier sinds donderdag mee doen :sunglasses::blush:

17 likes

Lekker zomers :ok_hand:t3::palm_tree:

1 like

ik kom binnenkort ook mijn nieuwe aanwinst spammen, komt goed.

1 like

Wat heb je incomming?

1 like

deze heb ik ook incoming… wow wow wow…

deze

Na anderhalf jaar weggeweest te zijn kan ik binnenkort weer posten in het squale topic. Ik heb eerder de GMT gehad, geweldig horloge

11 likes

Nice. Mooi Barton ook erbij :ok_hand:t3:

1 like

Die Barton heb ik al in deze flatwater kleurcombi dus die mag weg, wil de originele squale strap erop zetten.

1 like

Atmos 2003 en Tiger.

8 likes

Ik ben nog steeds opzoek naar een leuke Squale. Maar hier op het forum wordt maar zelden iets aangeboden. eBay valt ook vies tegen ! Vooral oudere jaren worden aangeboden tegen vintage rolex prijzen :wink:

1 like

Of nieuwe lekker voor de resell. Deze waren ook binnen een dag uitverkocht bij AWCO.

Nu een premium van +2k.

Eind maart/begin april is nieuw gespuis onderweg en ik zit te kijken naar een squale. Hopelijk snel die NOS beschikbaar😂

1 like

Ik zie veel 1541 exemplaren waarbij er geen Squale in de kast staat op de zijkant. ook wel no logo genoemd. Zijn dit nieuwe of oude exemplaren? Iemand die dit weet?

Ja ik ben ook benieuwd! Ik heb er vrijdag nog een berichtje aan gewaagd maar Squale hult zich in stilte. :grimacing:

Typo?
Als je de 1521 bedoelt dan zijn dit oudere kasten.
Ik heb er rond 2010\2011 één gehad, die kast was zonder tekst in de zijkant.
Op latere modellen zat het wel. Maar verder weet ik de precieze jaartallen niet.
Misschien dat AWCO of Gnomon meer weet.

1 like

Jow zeg. Die speling van de band in de lugs. :exploding_head:

Dat hoort. Was een nos re-issue samenraapsel. Gaaf ding, 1600 was al aan de prijs vond ik.

1 like

Moeten we geen vraagtekens zetten bij dat telkens terugvinden van batches nos parts bij squale? Het blijft maar komen… Wijzerplaat is wel dope.

1 like