Squale only (Deel 1)

Probeer het even uit. Er ik denk dat grotere polsen ze allebei wel kunnen hebben, maar dan nog moet je wel van een flink horloge houden.

1 like

8 likes

mogelijk in de toekomst maar heb de 1521 net, daar ga ik eerst van genieten. En wie weet dat ik hem een keer tegenkom.

Zojuist even wat banden geprobeerd, deze gaat nog best aardig. Toch wel beetje die vintage look. Al zeg ik het zelf :sweat_smile:

9 likes

11 likes

Squale is al enige tijd binnen…waar blijft de zon??

14 likes

Lekker kassie hoor … :heart_eyes:

11 likes

Komt Squale deze week eigenlijk met nieuwe modellen? Al een tijdje stil.

1 like

even te tijd bijgehouden van een dag dragen.

Niet exact 24h, maar ik vindt het dikke prima :slight_smile:
(ja, had hem al iets achterlopen :blush:)

3 likes

Op zijn nieuwe bandje. Zo gaat ie blijven! :smiley:

Thanks @Watch2Morrow!

15 likes

Mooi!:heart_eyes:
Laat die zomer maar komen…:sunglasses:

1 like

Uit de oude doos. Moet er maar weer eens een komen :grin:

15 likes

Die linker, onderste blijft zo tof :+1:

1 like

True. Die ga ik nooit meer vinden :sweat_smile:

Staat goed! Enjoy it :v:

1 like

Die bovenste foto ben ik wel blij mee! Vroeg me al af of het de moeite diezelfde MN eraan te knopen. Staat 'm best wel goed. Ga ik ook eens proberen.

Ik heb inmiddels drie banden incoming, twee oranje rubberen banden (een gladde en eentje met gaatjes) én een stalen ‘BoR’ band. Dus het grote wisselen kan binnenkort beginnen. Ik weet trouwens al wel waar het gaat eindigen, bij de band die er nu aanzit … de standaardband. :wink:

Als iemand trouwens nog een Squale zwartleren band zoekt?

Deze heb ik onlangs ‘als gokje’ overgenomen van @WatchR en is nog als nieuw (in ieder geval niet door mij gebruikt). De sluiting hou ik zelf, dus het is alleen de band. Squale branded, Italiaans leer etc. etc. Geef maar een gil via PB. Anders komt 'ie binnenkort in het blauw.

EDIT: Het bandje is al onderweg naar een nieuwe eigenaar. Dat ging snel! :see_no_evil: :slightly_smiling_face:

Vind de rechter ook niet gek.
Bijzondere uitvoeringen @Zulu!

2 likes

Zie ik het goed, plm. 2~3sec/dag in de min? Da’s inderdaad keurig! Mijnes loopt ongeveer hetzelfde, maar dan in de plus. Ik heb het niet nauwkeurig bijgehouden.

1 like

Ja zoiets zal het zijn.
Heb dit nu 1 dag gedaan, zal morgen nog eens kijken ( als ik er aan denk).

Prima resultaat inderdaad, had liever + gehad;)

1 like

Dat vind ik zelf ook makkelijker.
Op tijd zetten is dan een kwestie van even de kroon uittrekken en een paar seconden wachten. Maar ja, eens in de twee maanden moet de datum toch door … dus ach. :sunglasses:

1 like

Inderdaad zo’n -2/3 sec per 24h :sunglasses::+1:t2:

3 likes