Squale only (Deel 1)

De aansluiting op de kast (van de 1521) is recht, in tegenstelling tot de meeste kasten. Wordt lastig denk ik. Ik heb gezocht, maar kon niks vinden wat mogelijk zou kunnen passen. Er loopt ook een draadje op WUS op de 1521 en bandmogelijkheden, daar werd de vraag ook gesteld.

#MeToo … de aanschaf is een gokje! :beers:

1 like

Dit horloge is in zoveel opzichten fantastisch! Maar toch een kleine twijfel :thinking:

8 likes

Ow? Verklaar jezelf nader …

Ik heb trouwens geen enkele twijfel, ja over de oranje banden; maar dat wist ik van te voren. Ik vertrouw ‘quickrelease’ niet, dus ik moet even wat goede bandpennen kopen voordat ik die echt ga dragen.

5 likes

Ik ben gewoon niet zo’n duiker type denk ik. En het horloge is voor mijn gevoel te groot om mijn pols.

De afwerking, materialen en blingbling is echt helemaal niks mee!

1 like

Als dit de twijfel is, gaat dat je niet meer loslaten. Zo snel mogelijk in het blauw zetten en iets zoeken wat je wél aanspreekt. Ik vind hem overigens qua maat goed voor een duiker, maar goed ik ben wel een fan van duikhorloges hoewel ik ook niet verder kom dan een vol bad of de afwas. Blub, blub … :diving_mask:

2 likes

Ik had gewoon nog 20mm bandpennen liggen, Omega ‘OEM’ ook nog eens. Dat moet goed zijn! En dus, bye bye quickrelease:beers:

6 likes

:flushed:

1 like

Vandaag de 1521 ontvangen.
Heel gaaf horloge! Maar na non-stop staal dragen toch besloten dat ie weer mag gaan. Eerlijk is eerlijk: kwalitatief niks op aan te merken. :smiley:

8 likes

prachtig !

1 like

binnen 24 uur besloten dat ie weer weggaat ? :laughing:

Eens!
Dank je wel. Ik beleef er echt veel plezier aan.

Heb hem nu weer op de standaard zwarte band gezet. Vind ik uiteindelijk toch het beste passen. De ‘gladde’ oranje hou ik erbij voor Koningsdag en voor zomerse outfits, de oranje tropic gaat het blauwe gedeelte in.

Wel grappig trouwens, die tropic krijgt wel het meeste support … :sunglasses:

… ik vind m.n. de gekartelde opstaande randjes van zo’n tropic bandje een beetje afbreuk doen aan de uitstraling. Wel klassiek enzo maar niet heel erg ‘duikerig’ ofzo. Past verder prima bij het horloge hoor, maar deze band ga ik zeker niet dragen. Dus weg ermee.

1 like

De Squale was weer in z’n natuurlijke habitat vandaag.

12 likes

Wat een lekkere dial zo in de zon :sunglasses:

1 like

11 likes

:wink:

5 likes

Het duurt allemaal zo lang. Hij is nog onderweg :drooling_face:

Foto credits: @Bidle

13 likes

Lekker hoor. Wat betekent “onderweg” concreet? Wanneer heb je 'm binnen denk je?

Pak je meteen ook de beste foto’s mee! :ok_hand:

2 likes

Ja he? :sunglasses:

Voor het einde van de week denk ik. Komt via Squale naar een AD in NL en dan door naar mij.
Het betreft een Limited Edition en de mijne is volgens hen echt de allerlaatste. Ze hebben op mijn verzoek een zwarte inlay vervangen voor een zilveren.

Ja die @Bidle kan er wat van :ok_hand:

2 likes

Gewoon cancelen en die van @Piede vandaag nog overnemen uit het blauwe gedeelte :wink:

2 likes

Dit staat ook heel goed, beetje te “zomers” voor dit weer alleen :grin:

Ik ben er trouwens ook nog niet uit.
Doe hem één dag op de blauwe hook strap, andere dag op tropic en nu zit ik online naar een mesh band te kijken ervoor :joy:

1 like