Stalen band voor Halios (Ginault, Uncle Seiko, Baltic)

Onder het mom van niet geschoten is altijd mis: ik ben op zoek naar een stalen band voor mijn Halios Seaforth Pastel Blue.

De bekende stalen band van Ginault heeft de voorkeur, tips zijn welkom. Andere suggesties (BoR) kunnen zeker. Ben wel op zoek naar passende endlinks, geen straight end links.

Bedankt voor het meedenken!

3 likes

Op mijn Seaforth had ik destijds een band van Watchgecko. De holle endlinks paste perfect als je de puntjes heel licht boog.

Zag er goed uit imo:

afbeelding

1 like

Bedankt voor de tip! Zie hem nu helaas zo snel niet terug op de Watchgecko site, maar ik weet dat ze veel rouleren met banden dus ik zal het in de gaten houden.
De prijzen daar zijn nu ook wat minder scherp ivm importtax, maar nog steeds beter dan die €200+ van Ginault

1 like

De Baltic BOR past ook op de Seaforth.

1 like

Ik heb nog wel een Watchgecko Oyster liggen. Mocht er interesse zijn stuur maar een pb

3 likes

Bedankt voor de tip! Heb ondertussen al geleerd dat de Uncle Seiko BoR voor de speed master ook past.
De Ginault Oyster blijft wel de grote favoriet

Bedankt voor het voorstel! Gezien het overgrote gedeelte van de endlinks niet aansluit ga ik helaas niet zomaar 20mm banden kopen als ik niet (bijna) zeker weet dat hij past. Ben ook geen grote van van vlindersluitingen.

1 like

Niemand verder nog tips of een van de genoemde banden liggen?

Nothing beats the ginault…

3 likes

Ik hoor het wel wanneer je er vanaf wil :slight_smile:

1 like

Niemand verder?

Ik denk dat je die band nooit gaat vinden, dus als je van die Halios af wilt stuur maar een pm :kissing_heart:

Prima, inruil tegen een andere Halios Seaforth met Ginault bracelet? :upside_down_face:

1 like