Steiner Maastricht

Is Steiner in Maastricht een betrouwbare zaak? Hij verkoopt nieuwe IWC’s terwijl hij geen officiële dealer is? En dan ook nog 1000-den euro’s onder de IWC advies prijs? Hoe doen ze dit?

Steiner verkoopt als het goed is alleen maar 2de handshorloges.

Hij verkoopt mijn horloge winders leuke aardige vent & betrouwbare klant!

Zijn idd betrouwbaar. De lage prijzen kunnen ze vragen omdat ze een grijze handelaar zijn.

Mijn partner en ik hebben het genoegen al enige jaren klant de zijn bij Steiner. Over Philipp and his staff niets dan lof.

Correcte, deskundige en snelle manier van zakendoen. Prima koffie ook. Ik heb Philipp leren kennen als iemand die zich veel gelegen laat liggen aan de goede naam die hij en wijlen de heer Steiner hebben opgebouwd in de laatste decennia. Hele betrouwbare en integere zaak.

Als je het verschil tussen ‘koper’ en ‘klant’ eens wilt ervaren, dan moet je bij Steiner zijn.

Ik zou er wel alleen een kopen met europese papieren.

René Schreef:

Ik zou er wel alleen een kopen met europese
papieren.

Waarom is dat.

Waarom word ik altijd wat wantrouwig als ik zulke euforische uitlatingen lees over een handelaar, gepost door iemand die voor het eerst post? Vriendje, aandelen of opdracht?

Los daarvan, de meesten kennen mijn minder positieve ervaring met Flip, genoeg daarover.
Antwoord op je vraag lijkt mij dat het gaat om “new old stock” zeg maar overvoorraden en horloges die doorgestoten worden door dealers die bijv. een jaarlijks quotum moeten halen. Ook re-importen uit het Verre Oosten zijn veel voorkomend (door valuta koersen en eventueel “gemiste invoerrechten” krijg je een groot prijsverschil.
Kijk eens op www.collectorstime.com , zit in Maleisie. Prijsverschil is dermate groot dat een vakantie in zonnig Penang (Langkawi is anders ook niet mis :slight_smile: ) uitermate “lonend” kan zijn…

Op zich zijn het geen echt scherpe prijzen, beetje dealer geeft ook leuke kortingen tegenwoordig, maar ook bij Marley www.sayin-watches.com heeft altijd wel iets leuks in de aanbieding, ook nieuw kan je bij haar regelen.

Succes met je speurtocht!

Jaap

Wanneer kom je nou eens langs? Weekendje op mijn kosten staat nog steeds!

Grt.Philipp

Eind augustus, begin september heb ik een congres in Maastricht, kom ik je koffie (met vlaai?) testen!
Jaap

Omdat de meeste horloges uit bv Hong kong niet worden ingevoerd missen ze de btw en daarom is de prijs zo interresant.
Ook laten ze vaak de doos nasturen en zitten er meestal niet alle boekjes bij.

In de laatste jaren regelmatig Steiner in Maastricht gefrequenteert, maar heb er pas vorig jaar november mijn Big Pilot gekocht. Nu heb ik al bij verscheidene, ‘meest gerenomeerde en grote’ juwelierszaken mijn toenmalige Paneraii aangeschaft, echter nergens, of bijna nergens, heb ik zo’n passie voor de te verkopen waar mogen ervaren. Dit naast een snelle, correcte afhandeling, een goede service aangevuld met hartelijke gastvrijheid maakt Steiner voor mij een van dé adressen voor haute horlogerie in Nederland. Dát is mijn mening.

Ciao! Harm

Ik ken Sayin-watches persoonlijk.

Ik heb vaak kontakt gehad en heb daar een van mijn mooiste horloges kunnen kopen.
.
Een zeer betrouwbaar adres, met een heel groot sortiment. De horloges van hun webiste is maar een klein gedeelte van hun werkelijke kollektie. Van bijna elk luxusmerk hebben hun horloges in voorraad.
Een nederlands kopje koffie staat er altijd voor je klaar.

Uitermate vakkundige mensen, met een grote ervaring. Naast gebruikte horloges kunnen hun ook bijna elk merk, nieuw, leveren met zeer interessante kortingen.

Kortom een zeer betrouwbaar internetadres dat ik iedereen kan aanbevelen.

Groet
Marley

P.S. Ik publiceer altijd onder eigen naam. :wink:

???

Gezellig!

Tot dan, grt.philipp