Steinhart horloges

Hallo Mensen,

Zijn hier mensen op dit forum die ervaring hebben met Steinhart? Ik heb geen leverancier kunnen vinden in NL die Steinhart levert en volgens mij zijn deze horloges dus alleen via internet te verkrijgen. Heb ze ook al een tweetal mails gestuurd vorige week en nog steeds geen antwoord op. Graag hoor ik ervaringen over dit merk/bedrijf voordat ik daar eventueel een horloge bestel.
Alvast bedankt.

Groeten,

Dimitri

Heb 4x een horloge bij Steinhart besteld en louter goede ervaringen(tu)
Duits bedrijf:)-D

Oke, bedankt voor de reactie. Ik neem aan dat de horloges helemaal aan je verwachting voldoen anders had je er niet 4 besteld. :wink: Is altijd maar afwachten hoe zo’n horloge er in het echt uitziet, want je kunt op foto’s alles mooier maken dan het is. Heb je ook ervaring met de service die je krijgt bij garantie gevallen? Ben je je horloge lang kwijt?

Service ivm garantie was nooit nodig, heb er alleen maar gekocht.
Welk model heb je op het oog?
Vooral bij het bestellen vermelden welke band je wil,
wordt meestal zonder meerprijs meegeleverd.

Als ik een Steinhart wil dan wordt het de Ocean 1 Black of een GTM Ocean 1. Idd een Rolex “look a like” maar vind het gewoon een mooi model. Saffier glas met een cyclops en een ETA uurwerk daar kan volgens mij niks verkeerds aan zijn.
Een andere optie die mij wel aanstaat is de Seiko SKX007. Lekker “old school” die je wel helemaal kan modificeren naar eigen wensen. Ben er nog niet aan uit…

ik heb zelf een steinhart navB 44mm en ben daar zeer tevreden over. het is weliswaar spannend om dit op afstand te bestellen echter is mijn ervaring zeer goed.

steinhart heeft geen wederverkopers, vandaar een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding

Hi Dimitri,

ik heb begin dit jaar een Steinhart NavB chrono II besteld. erg goede service - ook email ging redelijk snel.

Kwaliteit is helemaal niks op aan te merken, extra meer dan prima…

Goede keus dus imo. Daarom heb ik nog een second hand Steini besteld. Replica limited A-type :slight_smile: hijs onderweg…

succes met je aankoop!

gr