Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

Done

@HanDavinci: heb je jouw onzichtbare nato gestuurd? :upside_down_face:

4 likes

Moet ik die 2e foto ook in de enquête zetten? :joy:

Haha nee, @johnny vroeg om mijn stipjes NATO voor op de Patek en dat vond ik wel een mooie, maar hij is nog niet over. Verdammt.

We weten allebei wel beter.
Het doel heiligt de middelen broeder.
:pray:t2:

1 like

Met heel veel hulp van @Sjoerd_K wordt de poll nu aangemaakt via Surveymonkey omdat dit wat meer mogelijkheden biedt dan de poll mogelijkheid van het forum.

Er kan op 3 horloges worden gestemd waarbij een nummer 1, 2 en 3 keuze kan worden aangegeven. Er komt dus een absolute winnaar uit en op veler verzoek dus ook een nummer 2 en 3.

Het is wel even wat werk om alles in de poll te verwerken en de verwachting is nu dat de poll morgen wordt geactiveerd.

10 likes

Uitslag is binnen
Ikke win

1 like

Kan ik nog insturen?

1 like

Wanneer zijn deze reissues gemaakt?

Had het om ter meest jubilee roepen geweest stond je met stip op :1st_place_medal::wink:

1 like

Helaas te laat. Iedereen heeft een week de tijd gehad en we moeten ergens een grens trekken.

1 like

Voordeel van @tijdig dingen insturen :stuck_out_tongue:

2 likes

“De lijnen zijn NU gesloten” :joy::joy:

Het gaat om een JLC Master Reveil 141.8.97 uit 1998 :slightly_smiling_face:

Het is maar een 16030-je.

:+1:
Dank aan alle mensen die er aan mee werken. Dit is nou is een leuke poll en verder volkomen nietszeggend maar wel heel leuk. Ik ben benieuwd waar de stemmen naartoe gaan.

6 likes

In 1996

Voor wat meer informatie over dit horloge:
https://www.calibre11.com/heuer-carrera-1964-re-edition/

Waar blijft de poll. Schiet op!

De nieuwe hydroconquest 41 mm automaat

2 likes

Ik ga lekker pollen als hij er is :relaxed:

Ah dank je.

Dat is wel na 1984 en dus… is het een TAG ondanks dat er alleen Heuer op staat :stuck_out_tongue:

I know! Maar de look and feel is alles behalve TAG

2 likes