JAHOE GEWONNEN; binnenkort de HF loting!!!

De laatste ronde om stemmen te ontvangen.

Beste allemaal, ik heb her en der al kleinschalig geprobeerd op dit forum om stemmen te ontvangen maar nu ga ik er echt voor.

Het verhaal.
Oris heeft Instagram actie opgezet. Met de juiste # bij je Oris foto maak je kans op deelneming.
Maar Mozaïek had mazzel, Oris zelf heeft mij gemaild met het verzoek of ik een paar fotos toe wilde sturen voor deelname.
Hoe gaaf is dat, gewoon gevraagd worden!

Ik vind dit echt geweldig en was alleen daar al blij mee.
Maar naarmate de dagen voorbij tikken wil ik meer.
Ik wil op de kalender komen.
Juist, daar heb ik jullie hulp het liefst massaal voor nodig.
Willen jullie zelf en al je vrienden, familie en collega’s op mij stemmen zodat ik met mijn foto in de Oris kalender kom?

Lijkt me echt echt geweldig!

Mijn dank is groots.

Klik hieronder om te stemmen.

30 likes

Gestemd natuurlijk! Succes!

6x zelfs! Grote familie :wink:

2 likes

:+1: Mooie foto!

1 like

Zeker gestemd! :slight_smile:

1 like

Net stem uitgebracht. Als ik tijd heb zal ik met de rest van mijn e-mail account ook stemmen. Heb een stuk of 5 dus dat zijn er dan een paar extra. :slight_smile:

1 like

Moet je wel VPN gebruiken.

1 like

Ook 2x gestemd

1 like

Ah je moet wel even serieus je best doen. Je loopt nogal wat stemmen achter. Maar jouw foto is echt wel mooier dan die nu op de eerste plek staat. Zet even je social netwerk in. Of anderen hier met wat volgers op Instagram. Ik heb er maar 3 of zo. :wink:

1 like

Alleen maar op die kalender?

Oh geef mij dan maar je prijs als je wint. :wink:

1st Prize: Oris timepiece of your choice, up to Swiss retail price of CHF3,800, *from existing collection.

2 likes

+2 :wink:

1 like

Done! Succes.

1 like

Check!

1 like

Done. :+1:

1 like

yep, gedaan. Voor de 4e keer ofzo :rofl: zijn ze nou nog niet klaar met tellen ?

1 like

Gestemd

1 like

Ik ben bang als ik insta gebruik om stemmen te winnen dat anderen dat ook meteen gaan doen en dan win ik er niks mee.
Facebook heb ik niet.

Dus heb echt jullie en jullie kanalen nodig voor een massa aan stemmen.

Dank!

Dat is eigenlijk wel de hoofdprijs voor mij.
Uiteraard, ga niet ontkennen als andere prijzen winnen ook haalbaar is zijn die zeker welkom.

2 likes

en weer 2 stemmen erbij

1 like

De nummer 1 doet dat al! :thinking:

1 like

Ja kom op ook insta gebruiken.

1 like

Gestemd!

1 like