Stephan Trimbos van Magrette Timepieces Europe

Helaas, na een dag liet er, om onverklaarbare redenen, een pusher los van mijn gloednieuwe Magrette chrono pvd.

Na mailcontact met Stephan het horloge retour gezonden, en nadat bleek dat e.e.a. niet simpel te repareren was vandaag een nieuwe ontvangen, plus extra band voor het ongemak.
Vlotte communicatie via mail en goeie aftersales/service(tu)

Kun je gerust zaken mee doen maar dat wisten de regelmatige bezoekers van dit forum al denk ik.

Bedankt Stephan!

Lowlander Schreef:

Helaas, na een dag liet er, om onverklaarbare
redenen, een pusher los van mijn gloednieuwe
Magrette chrono pvd.

Na mailcontact met Stephan het horloge retour
gezonden, en nadat bleek dat e.e.a. niet simpel te
repareren was vandaag een nieuwe ontvangen, plus
extra band voor het ongemak.
Vlotte communicatie via mail en goeie
aftersales/service(tu)

Kun je gerust zaken mee doen maar dat wisten de
regelmatige bezoekers van dit forum al denk ik.

Bedankt Stephan!

Hieruit blijkt maar dat Stephan het niet doet om snel rijk te worden…

Geweldige service in een huiselijke sfeer.

Uitermate prettige communicatie met Stephan. Aan alles blijkt dat het een liefhebber is met oog voor de consument!
(tu)

Kan het slechts met de vorige reacties eens zijn.
De kroon van mijn Moana Pacific PVD kon ik niet meer vastschroeven. Na mailcontact met Stephan kon ik het horloge (ruim na het verstrijken van de garantieperiode) opsturen.

Stephan heeft speciaal een nieuwe kast uit Nieuw Zeeland laten overkomen en alles hierin overgezet…
Kosteloos !

Prima service die je tegenwoordig helaas te weinig tegen komt…
(tu)

Een mooie stalen chrono besteld via Stephan, prachtig netjes verpakt.
De communicatie: erg (klant)vriendelijk (tu)

Tijdens het maar weer eens even laten draaien van de chrono’s had ik ineens de pusher van m’n PVD Magrette in mijn handen :frowning:

Vlot en vriendelijk contact gehad met Stephan, die ook nog prima meedacht door in verband met zijn vakantie de horlogemaker het horloge direct naar me te laten versturen: scheelt weer tijd. Wederom perfect geregeld (tu)

Mooi natuurlijk dat het zo opgelost wordt, maar dit soort dingen mogen toch niet voorkomen?

Rene66 Schreef:

Mooi natuurlijk dat het zo opgelost wordt, maar
dit soort dingen mogen toch niet voorkomen?

Dit is misschien iets voor in een los topic in plaats van hier: maar ja, alles kan kapot he? :wink:

Dat is natuurlijk ook zo en soms kennen mensen hun eigen krachten niet :slight_smile: