Top

:+1:t2: Leuke deal gedaan met forumlid Steve. Geld stond razendsnel op de rekening. Jammer genoeg door de software van het forum wat moeilijkheden met communiceren, maar ook dat is allemaal perfect opgelost onderling :slight_smile:

Bedankt voor de prettige deal en graag tot een volgende!

Groet,

Jeffrey.

1 like

Horloge verkocht aan @steve. Snelle communicatie, alles netjes geregeld.

1 like

Mooi horloge gekocht van Steve. Goed omschreven, keurig verpakt. Erg tevreden over!

1 like

Onlangs een horloge gekocht van Steve. Goede en vlotte communicatie. Vervolgens f2f afgesproken. De advertentie klopte met het horloge die in zeer nette staat verkeerde. Steve is een betrouwbaar forumlid met kennis van zaken. Ik ben tevreden met mijn aankoop en kan @steve aanraden.

1 like

Prima deal met @steve prachtige horloge, precies als omschreven, makkelijk in de communicatie, top! :ok_hand:

Afgelopen week een mooi Pontiac klokje van @Steve gekocht. Prima communicatie, snelle verzending. Was zoals geadverteerd. Goede verpakking. Kortom dikke prima!

1 like

Paar Tudor baseball caps van @Steve gekocht,

Super afhandeling, snelle verzending en zelfs een extraatje in de vorm van een Breitling cap gekregen

Steve bedankt en ik raad handelen met jou van harte aan

1 like

Haha. Leuk ook dat Steve zelf even mijn topictitel heeft aangepast en voorzien van het predikaat TOP :joy:

1 like

Horloge verkocht aan @Steve. Vlotte communicatie, snelle betaling, alles netjes geregeld. Aanrader dus. :+1:

Deze week een mooi vintage Tavernier duikhorloge gekocht van Steve @Steve en dat was een zeer plezierige ervaring!

Vriendelijke communicatie en zeer snelle verzending! Gewoon zoals we het allemaal graag hebben hier op het forum. Absoluut een aanrader! :+1::sunglasses:

Dank Steve! :slightly_smiling_face:

1 like

Met @Steve een ruildeal gedaan. Vlotte communicatie, leuk gesprek gevoerd onder het genot van een kop koffie in Zeist👍 Aanrader!

1 like

Zojuist een deal gedaan met @Steve, en een leuke Louis Erard erbij in de collectie, die in het echt vele malen fraaier is dan op de foto (ik vermoedde het al, maar gelukkig ís het ook echt zo):

Een uurtje zitten babbelen (sorry Steve, ik had eerder even koffie moeten bestellen!), en weer een hele hoop geleerd over uurwerken, (vintage) divers en diverse mooie modellen en merken.

Steve komt z’n afspraken perfect na, heeft duidelijk veel kennis van horloges en is erg vriendelijk.
Een gepassioneerd horlogeman, leuk om zaken mee te doen. Nogmaals dank!

1 like

Vorige week heeft @Steve mijn Certina overgenomen, erg prettig contact en vlot en correct afgehandeld.
Steve bedankt :+1::grinning:

@Steve heeft mijn Oyster bracelet overgenomen. Snel met elkaar eens geworden, snelle betaling en vriendelijke ontvangst bij hem thuis. Graag nog eens! :slight_smile: :+1:

@Steve heeft mijn Hamilton overgenomen. Dit ging allemaal vlotjes met snelle financiële afhandeling. Kan Steve van harte aanraden!

Fijne deal met @Steve! Mooie ‘Marti’ van hem gekocht. Eerlijk over conditie, snel, aardig en kennis van zaken! A++

1 like

Horloge overgenomen van Steve. Even samen een drankje gedaan. Leuk gesprek gehad over horloges en een hele coole vintage diver over genomen.

Ik ben er blij mee. Thanks @Steve. Perfecte deal zo.

1 like

M’n Timex Q verkocht aan @Steve . Snelle communicatie, zeer snelle betaling, aardige vent. Zou zo weer zaken met hem doen!