Stijging prijs Rolex

Heb jij gezopen ???

6 likes

Well said!

1 like

Nee. Jij wel?

Macro-economie, commodity pricing en consumentenpsychologie zijn voor mij ook wel pils-discussies, dus op zich had het gekund. :slight_smile: Helaas ben ik nog aan de bak.

3 likes

Nee. Maaaaar… :nerd_face:

1 like

Ik ben nooit echt nuchter :joy:
Juni 20.9k voor de AP
Juli 22.2k
Is toch meer dan 6%
Had voor mij ook niet gehoeven, maar ja het is nie anders hé

1 like

Zeker!

Rolex moet toch ook Tudor verkopen? Je weet wel die ‘onafhankelijke’ maker van horloges wat eigenlijk Rolex is, maar stukken goedkoper omdat er een ander merk op staat.

Grapje. (Sommige) Tudors zijn tof.

Ik verwacht een prijsstijging tussen 7-10% in november ergens. Nog even voor kerst.

1 like

Oh, ik betwistte niet dat die prijsstijging die je noemde correct was. Dat was ie zeer zeker.

Ik probeer alleen te zeggen dat AP je naait, en illustreer dat aan de hand van inflatiecijfers. :slight_smile:

en verder interesseert het mij echt geen ene moer al kosten ze over een jaar 50k
Als ik het er niet voor over heb koop ik het toch gewoon niet.

Altijd dat gezeur over geld, je koopt het of je koopt het niet.
Als je ligt te leuren om een paar honderd meer of minder op een rolex dan lijkt het mij beter om een ander en dus goedkoper merk te kopen.

12 likes

Denk dat dat voor alle merken geld, we betalen iveral te veel voor, tis maar net wat je wil toch ?

2 likes

Daar zit ook een kern van waarheid in. :smiley:

Al is elke euro wel meegenomen en verdiend als je toch de aankoop doet.

Daar zijn we het roerend eens.

Maar ja, deze topics worden steeds gestart door mensen die maar doorzeiken over doekoe, dus wie ben ik dan om geen poging te doen dat serieus te analyseren?

4 likes

Nou, dan gaan de vintage modellen ook omhoog.

KLM ontslaat 5000 man, NL economie krimpt 10% (en stijgt volgend kwartaal met 7% maar toch).

Ik kon een “Cartier Le Bresil” krijgen maar op basis van bovenstaande en studerende kinderen toch maar niet gedaan (of was 2020 het jaar van een paar grote horloge revisies, weet het niet meer). Luxeprobleem, ik klaag niet maar een hobby moet gewoon een hobby blijven, niet een levensstijl. Iemand een mening?

2 likes

Ja. De jouwe.

moet je ook vooral doen, leuk leesvoer :ok_hand:
Maar het geeft met veel zin, we worden van zoveel kanten genaait, verzekeringen, belasting, financieel adviseurs etc etc

1 like

De paus hoort toch een eigen mening te hebben?

1 like

Hahahahaha… Bekijk het van de andere kant… Hoe cool is het dat jij dezelde mening aanhangt als de Onfeilbare?

1 like

Gisteren zei de onfeilbare tegen me dat ik een box&paper Rolex 1016 moest aanschaffen. Dit is een teken hahahaha!

Gaan ze nou hetzelfde doen als Rolex? :scream:

Hier heb je nog een reden:

Gaat de prijs dan ook weer omlaag als de goudprijs terug zakt? :slight_smile:

die hadden ze financieel niet moeten helpen, er is alleen maar de naam KLM.
er is niet 1 vliegtuig eigendom, allemaal geleasd bij die kapitalisten uit Ierland.
Dus al die miljarden gaan rechtstreeks daarheen. Te dom voor woorden. Beter failliet laten gaan.
Die diknekken in Ierland willen straks maar al te graag hun vliegtuigen wel weer opnieuw verleasen.

En dit geld het zelfde voor de NS, niet 1 trein is eigendom.

3 likes