Still cuckoo die McGregor zonde toch

Sporten met je Rolex om, wie doet dat niet?

3 likes

Proleet.

2 likes

Man man wat een prut stuk

4 likes

Rolex eigenaren blaten hier altijd dat het toolwatches zijn dus ik zeg lekker dragen dat mormel tijdens de training! :smiley:

7 likes

Man man wat een spelfout.

image

2 likes

Ik zal de groetjes doen aan hem

2 likes

:joy:

Sowieso dramatisch geschreven… de schrijver verwisselt onder andere “hij” voor “die”, vergeet komma’s en gebruikt überhaupt kromme zinnen…

1 like

Als wandelen een sport is dan wel, maar no way. Die amigo loopt gewoon te boxen met een platinum Day-Date van 80k om. Kan het uurwerk wel tegen die schokken?:scream:

1 like

Denk je dat hij daar iets om geeft :joy:

1 like

Die gast heeft het IQ van een bladluis; denk niet dat ie zich daar druk over maakt! :sunglasses:

3 likes

Dat was mijn vraag ook, kan toch niet goed zijn voor het horloge met het opvangen van dat rubber

En even de Octagon in en hij kan er zo 5 terug kopen :joy:

2 likes

Denk dat je de bladluis tekort doet…

1 like

Ik vraag me vooral af hoevaak ik die draaiende lat al in me muil had gekregen :joy:

2 likes

Toch heeft deze bladluis een net worth van 120 miljoen dollar. Lang niet gek…

4 likes

So?

Ik vind opleiding en persoonlijkheid belangrijker dan dat je iemand goed in elkaar kan stampen. Dat een lading idioten daar extreem veel geld voor over heeft vind ik treurig. Maar ach, dat is onze tijd.

6 likes

Het is ook niet mijn sport, maar vind het wel bewonderenswaardig als iemand de beste ergens in is. Zit toch een bepaalde drive, dedication achter. Het is niet dat het hem allemaal aan is komen waaien…

4 likes

Helemaal mee eens, maar ja helaas komt er een moment dat je hersencellen beschadigd raken en dan ga je pas echt KO

Maar ik vraag me af of je echt van je horloge geniet als je zo ermee om gaat