Stowa Flieger 40, no date, no logo, hand winder

De Stowa mag verder. Wat mij betreft de puurste versie van het horloge: handwinder, geen logo, geen datum.

Zelf in oktober vorig jaar overgenomen, maar ik bewonder het meer van een afstand, dan dat ik er écht verliefd op ben geworden. Liever gaat ze naar iemand die haar meer gaat dragen.

Te koop (geen ruil, want ik wil een kleinere collectie):

Merk en model: Stowa Flieger Klassik, no date, no logo
Diameter: 40
Leeftijd: februari 2016
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: oktober 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: alles behalve aankoopfactuur. Wel een bewijs dat ze eind 2017 nog eens door Stowa gereguleerd en goed bevonden is. Plus nog een boel folders en het Stowa 90ste verjaardagsboek. Komt op originele bruine Stowa band met Stowa vlindersluiting. Blauwe band was handiger voor de foto’s, maar is ook over te nemen als je die mooi vindt.

Verzendkosten of afgehaald: afhalen/uitwisselen regio Amsterdam. Ben ook vaak rond Utrecht en Rotterdam te vinden, voor persoonlijke bezorging. Anders: bezorgkosten en verzekering voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): uitmuntend, op wat bandenwisselsporen na en iets héél kleins op de 9u-kant kast. Heb ik op de foto geprobeerd te krijgen. Laat maar weten als je meer detail wilt.

Soort uurwerk en kaliber: Sellita handwinder SW-215-1
Vraagprijs: 625

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Dichterbij:

Achterkant, er is wel eens een band geswapped:

Deze band komt’ie dus mee:

In de doos:

De hele mik-mak:

9u plekje:

11 likes

Bedankt voor alle likes! Ik like hem ook en daarom mag die door naar een nieuw baasje. Ik kreeg de vraag in welke staat de binnenkant van de band was. Alleen plekjes van de clasp:

1 like

Gereserveerd!