STRPS doet een doorstart. 💪

Time which I’m not willing to invest. Really sorry but sometimes you have to make choices!

image

haha :joy: love it

2 likes

Idd zonde :pensive:.
Sympathieke gast en shop. Snap wel dat er veel tijd in gaat zitten en vrijheid is moeilijk te kopen.
Naast je huidige job in de avond bereikbaar zijn en ook nog bestellingen inpakken etc. Respect.

Ja dat is een mooie vondst van @HanDavinci.

2 likes

@Candide

Time which I’m not willing to invest. Really sorry but sometimes you have to make choices!

1 like

Ik heb de laatste zwarte 20-16mm ‘Lousiana Alligator’ band incoming :white_check_mark:

Bedankt voor de tip @Batossai :v:

3 likes

Jammer, heb er diverse leuke nato’s vandaan gehaald
Toch maar even een bestelling gedaan :hugs:

Rally’s helaas al uitverkocht.

Welke zure zak hooi heeft deze boel nou weer gevlagd?:stuck_out_tongue_winking_eye:

Komaan. Het wemelt hier van de ‘kijk dit is daar en daar in de aanbieding’ topics. Er is ook nog zelfs een heel slowchat topic voor.

22 likes

Ik heb het idee dat er de laatste tijd behoorlijk agressief gevlagd wordt. Iemand zit met het wetboek op tafel alle topics en opmerkingen te vlaggen die mogelijk niet aan de regels zouden voldoen. Ik zou me er niet te druk om maken, Ide. Als je topic of opmerking daadwerkelijk verwijderd wordt door de moderatie, dan is het écht iets dat niet volgens de regels was.

7 likes

Denk dat er een klein legertje van die sneuhazen rondhangt hier. Ik ben er zelf ook regelmatig slachtoffer van :sweat_smile:

10 likes

Die zijn meestal wel terecht.

11 likes

18mm lapje aligator besteld :pray:

1 like

En opvallend daarbij is dat veelal dezelfde leden gevlagd worden, zelfs voor simpele antwoorden waar niks verkeerd mee is.

3 likes

:raised_hand_with_fingers_splayed: Present.

Nee, dat hoeft niet, daar hebben we moderator-hommages voor…

1 like

Hoe kan een zak hooi zuur zijn :thinking:

Stadsjongen hier

3 likes

Ja.

Nee.

Zelfs ík was laatst slachtoffer. Dat zegt toch wel heel wat, dat een gentleman wordt gevlagd.

5 likes

Misschien gevlagd vanwege verkeerd zelfbeeld? :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Nee, dat is de enige reden dat ik zelf mensen vlag. Kost me uren per dag. :smile:

2 likes

203x op de link geklikt.
Wat krijg jij van Ruud om de restanten in 2 uur voor hem uit te verkopen?

1 like

Ik ben niet gek, de rest van de wereld is gek!

2 likes