Sub ingeruild voor: een Sub!

3 weken geleden postte ik mijn NA, ik had weer een Submariner weten te bemachtigen!
Ruud van Clockwise moest nog een losse schakel voor de Constellation van mijn vrouw bestellen en die was afgelopen donderdag binnen gekomen.
Zaterdag richting Hellevoetsluis gereden en uiteraard even kijken wat Ruud en dochter weer voor leuk spul binnen hebben gekregen.
En daar zat (weer) een 126610LN tussen.
Ik vraag aan Ruud hoe hij daar aan is gekomen, bleek nog geen week oud te zijn en dus gloedjenieuw.
Speltip 1: ga echt nooit nadat je salaris is gestort een snoepwinkel naar binnen…
Mijn ruggengraat was er al niet en die is nog minder geworden.
Na 2 koffie en een deal waarbij ik dus een net voorstel heb gedaan richting Ruud om mijn Sub in te ruilen, ging hij akkoord ermee.
Dus aankomende zaterdag ga ik maar weer eens een bakkie doen en heb ik een 2 weken oude S&C geleverde 126610LN met een verdwaalde sticker onder de sluiting in mijn bezit!
En geen flipper-record, dat staat op 5 uurtjes voor een Breitling.

Bron foto’s: Clockwise

52 likes

Gefeliciteerd😅! Welke had je nog eens?

1 like

Dank je, die ik heb ingeruild was een 2021 Submariner, en dus een jaartje oud alweer :sweat_smile:

Dus een 126610LN ingeruild op een 126610LN… :thinking:
Nou top :+1:t2:

Je verdient teveel dus.

7 likes

Bestaat dat?

De reden voor de inruil van hetzelfde horloge tegen eenzelfde horloge ontgaat mij volledig, maar blij dat je er blij mee bent.
Gefeliciteerd!

5 likes

Inefficient. Wat is je reden geweest om in te ruilen? Was de nieuwe mooier?

2 likes

Gefeliciteerd. Denk ik :no_mouth::+1:t2:

1 like

Proficiat

1 like

Van harte! De logica ontbreekt mij volledig.

1 like

Van harte met de NA. Ik snap dit wel, nu hoef je pas over 10 jaar een service te laten doen, i.p.v. 9 jaar.

7 likes

Gefeliciteerd! Nu heb je er gelukkig 1 waarbij ze niet zijn uitgeschoten met het polijstwiel😬

3 likes

Haha zeker! Als de deal goed is altijd doen. Uiteindelijk gaat het om het gevoel.

1 like

Het was inderdaad een (veel) fraaier exemplaar, met de goede bezelprotector erbij.
Plus dat ik geen verlies heb gemaakt was ook een reden en ik wilde puur uit persoonlijk voorkeur een zo nieuw mogelijke hebben, aangezien Schaap mij kwijt is als klant omdat ik 20K aan incourante juwelen moet spenderen en daar pas ik voor.

5 likes

Goeie ruil hoe nieuwer hoe beter
Maar dat is mijn mening :sweat_smile:

1 like

Congrats

1 like

Aaaah, dank je wel voor de herinnering hoe de eerste wereld er ook alweer uitziet. Gefeliciteerd met je nieuwe oude aanwinst!

5 likes

Top hoor!

Just kidding hoor, groot gelijk!

36 likes

Ik ging stuk :rofl::rofl::rofl::+1:t2:

1 like

En dat is wat telt :wink:

1 like