SUBDELTA Quattro

Goedemorgen allemaal,

In overleg met @Jur (en anderen achter de schermen) houd ik in dit topic bij hoe het er met de SUBDELTA Quattro voor staat.

Kopers en andere geïnteresseerden, die op een mailing list staan, krijgen dezelfde update + soms een beetje meer (omdat het kopers zijn).


De creatie van een nieuw horloge is altijd één groot avontuur. Het is een reis, die niet via een rechte weg gaat. Soms is er zelfs helemaal geen weg. Hoe dan ook: laten we er een mooi reisje van maken.

Produktietekeningen
Alle produktietekeningen zijn gereed. Deze zijn uiteraard essentieel om datgene te laten produceren, dat ook besteld is. Highlights:

Wij zijn erg blij met het “profiel” van de Quattro (plaatje rechtsonder). De 8mm kroon, de lugs en hun curve: alles heeft de juiste proporties.

Omdat dit slechts de eerste stap in het proces is, valt er nu nog maar weinig te melden over de produktie. Hoe verder we in het proces raken, hoe meer er te updaten valt.

Er zijn 50 horloges besteld, waarvan er op voorhand 20 zijn verkocht via de tijdelijke kortingsactie.

Alvast een prettig weekend gewenst en als er vragen zijn: stel ze gerust.

Hartelijke groet,
Hans de Ree

46 likes

Shit is about to get real😎

4 likes

Leuk om de voortgang hier ook te delen.

1 like

Mooi, dat de ganse HF sibbe mag meekijken over de schouder van de making of Subdelta Quattro (wat een heerlijke horlogenaam!!). Succes met dit draadje, Hans!

6 likes

Dankjewel Jan. We gaan er iets moois van maken!

3 likes

Zo jammer dat de aanwezige funds voor iets anders aangewend moesten worden maar ik ga dit volgen, veel succes :+1:.

1 like

Mooi om te volgen!
Mag ik meteen maar een domme vraag stellen, waar slaat dat Quattro op?

1 like

Je kan hem op 4 manieren dragen.

2 likes

Spannend om te volgen, zelfs zónder bestelling!

2 likes

Heb je hieronder geleefd afgelopen weken :astonished: :sunglasses::+1:

10 likes

Als ik uw avitar bekijk weet u het antwoord op mijn vraag, is het dan zoveel moeite ???
p.s. blijf het een fraai horloge vinden, met een spuug lelijke band!

2 likes

wel vrijstaand😁

2 likes

In het geheel niet. Zie hieronder.

https://www.horlogeforum.nl/t/subdelta-quattro-kandidaat-hfle-2019/159195?u=triplock

2 likes

Smaken verschillen. Daarom kunt u er ongeveer 14.678.344 verschillende banden op kopen :+1:

2 likes

Ziet er goed uit (blijft er goed uit zien), enig idee of de eerder getoonde stalen band er gaat komen?

4 likes

@Motormuis kom d’r maar in.

1 like

:heart_eyes:woordliefde :heart_eyes:

4 likes

Absoluut,goed gekozen naam :+1:t2:

2 likes

Peter,

We hebben bewust het logo op de wijzerplaat weggelaten. Hierdoor is hij met de kroon op links en rechts en zodoende op beide polsen te dragen. Op vier (Quattro) manieren dus.

Gr. Hans

2 likes

Niet standaard, maar het zou zo maar eens kunnen dat ik er eentje zoek en die dan tegen lichte meerprijs aanbied. Een inkoopactie dus :smile:

2 likes